Log ind med sociale netværk
26 maj 2008, 18:50
OK, 18k er godt nok billigt! Så synes jeg næsten du skulle tage det!
Ellers læs om fælleskøb af 9G i denne tråd
Jeg forholder mig til at de annoncerede listepriser på 509 er næsten de samme som priserne på 508 på hifipriser.
Men som sagt, jeg tror ikke du begår nogen stor fejl ved at købe det apparat, som fik Flatpanels' Reference Award 2007.
Det er en kanon-pris! Tag det, hvis du ikke kan vente.
ps. du ved godt der ikke følger højtalere med, ikk'?
Ellers læs om fælleskøb af 9G i denne tråd
Jeg forholder mig til at de annoncerede listepriser på 509 er næsten de samme som priserne på 508 på hifipriser.
Men som sagt, jeg tror ikke du begår nogen stor fejl ved at købe det apparat, som fik Flatpanels' Reference Award 2007.
Det er en kanon-pris! Tag det, hvis du ikke kan vente.
ps. du ved godt der ikke følger højtalere med, ikk'?
26 maj 2008, 21:26
Som det ser ud lige nu (kig i den tråd der Gabba linker til) vil Fona sælge Pioneer 9G til 21.000 kr. Hvis prisen holder, virker det næsten åndsvagt at spare de 3.000 kr., når man alligevel er oppe i den prisklasse. Men det kommer selvfølgelig også an på om du kan vente 1-2 måneder.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto