Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af doss
Okay så jeg har kigget lidt rundt omkring og har fået et godt øje til samsungs design samt deres kvalitet fra tidligere oplevleser, så derfor har jeg snævret det ind til hele 2 fjernsyn jeg har kigget på.

Samsungs F8-serie:
http://www.samsung.com/dk/products/tv/l ... 6f86bd.asp

og
Samsungs A6-serie:
http://www.samsung.com/dk/products/tv/l ... 656a1c.asp

Så det jeg ville høre var, og hvilket et der er bedst og om nogle har gode/dårlige oplevelser med et af disse tv? Vil meget gerne have det bedst det kan fåes til en nogenlunde fair pris, men har intet problem med at betale et par tusind ekstra for lidt mere og bedre.

Tak, håber i kan hjælpe mig.
Af Diazz
Tror måske det er bedst hvis du ligesom jeg venter til at der forhåbentlig kommer en test af Samsungs A6 serie.
Af doss
Nogen ide om hvor lang tid det vil tage? et par uge? eller dage måske?
Af Diazz
Aner det faktisk ikke. KOmmer jo også helt an på om Flatpanels vil teste den ;)
Af doss
Men F86 er helt fin eller hvad, har kigget lidt rundt på de mange forum oplægs om det, og har ikke kunne finde noget konkret dårligt vedrørende det TV.

Så jeg ville gerne vide om der var nogle der kunne sige noget enomrt positivt om det fjernsyn, eller om jeg hellere skulle vente på A6 hvis det er endnu bedre?
Af doss
Har nu siddet og kigget på en masse engelske reviews, og det lader til at de siger dets 100 hz fuktion er helt i top, men alle de andmeldelser jeg har set har fjernsynet en rød top/bund hvad er det for noget? ikke så fedt design at se på.
Af Diazz
Tror det er en smags sag. Jeg så det i Fona i Odense igår og det er faktisk meget behageligt at se på.
Af NoNameDesigndk
jeg ville nok købe den nye, da de koster det samme, men den nye jo er ny, ergo har den nok nogle forbedringer ;) 100 Hz skulle efter sigende ikke virke så godt på F86, men i de anmeldelser jeg har læst om A656 skulle det virke bedre på dette..

Personligt synes jeg også at A656 ser rigtigt fedt ud ;) men det er jo en smagssag..
Af doss
Kan vel prøve at gå ned i en butik og se det, vil virkeligt gerne lide det jge køber, men tak for det :)