Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af terrybogard
Hej jeg vil bare lige høre efter om der er nogen som ved om denne model er ved at udgå da jeg snakkede med edbbiksen.dk og de sagde at x3500 var på vej ud men at en 4000 model snart kom. Er der nogen der har set en x4000 model og hvis i har gider i så ikke og smide et link i min retning? For ellers tænker jeg næsten at det bare er W4000 edbbiksen snakker om siden jeg ikke kan finde noget om nogen som helst x4000 model.
Af NoNameDesigndk
der kommer en (eller flere ? ) afløser(-e) til X-serien sidst på sommeren, men som det vist før har været oppe og vende her på siden udgår X3500 vist ikke lige foreløbig.. Hvad afløseren kommer til at hedde er der så vidt jeg ved ingen der ved endnu.. ?
Af terrybogard
Okay tak for svaret. Håber nemlig på at få fingrene i X3500/3000 modellen for efter jeg har læst diverse test både her men også på andre hjemmesider er jeg blevet overbevist om at det skal være det fjernsyn jeg skal have :D Men håber som sagt ikke den udgår med det samme. Hvis der er andre som kan bekræfte eller afkrafte om X3500/X3000 er på vej ud eller bliver må i stadigvæk gerne skrive det her :)
Af NoNameDesigndk
går der da et halvt år eller mere før du skal have det, siden du er så bekymret for om det udgår ?
Af terrybogard
Hej nej der går ikke et halvt år men der går nok lige 2 el. 3 måneder før jeg har pengene til det. Og undskyld jeg vidste ikke at der allerede var en tråd vdr. X3500/X3000 men mange tak for linket :D og igen tak for hjælpen allesammen :)
Af NoNameDesigndk
det link jeg gav til her på siden, var ikk en tråd ang x3000 eller x3500 ;)
Men hvis du søgte lidt på siden ville du finde nogle træde ang disse modeller ;)

Okay, så tror jeg ikke denne model er nået at udgå før du har råd ;) men hvis den er, er det jo fordi der er kommet en ny model som er bedre, men samme prisklasse eller en smule mere ;)
Af terrybogard
Jeg så godt at det link du gav mig var til engadget, men det var godt at læse om. Der står vist at X3500/3000 udgår til august. Men det er rigtig nok at der kommer en ny og sikkert forbedret version men de kommer sikkert til at koste en del mere SUK. Men sådan er det jo tit ;)

Ud fra hvad jeg kan forstå på engadget siden så kommer den nye model med nogle forbedringer som feks. er 120Herz og nogle andre ting eller er jeg helt forkert på den der. For svare XBR ikke til X3500 versionen her i Europa?