Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey ,

jeg er sq lidt i tvivl eftersom jeg ikke rigtig har fundet nogen test af Samsungs nye modeller endnu.

Jeg ved godt man ikke kan stille to tv op mod hinanden når de hverken har samme størrelse eller når det ene er Plasma og andet LCD

Men vil dog gerne høre hvad i mener vil være et godt køb.

Tvet skal bruges til at se film, analog. men også gerne via tilslutning af Computer.
Derudover skal det også gerne være sådan at det måske kan erstatte en alm. computerskærm så derfor skal man helst gerne ha et skarpt billede mht til tekst
Af NoNameDesigndk
Hvis du vil have den til at erstatte en computerskærm er det LCD du skal vælge, på grund af du ellers måske vil kunne få problemer med burn-in osv..
Men hvorfor bruge et tv som erstatning for en monitor ?
Af Diazz
Da jeg kun er ejer af en bærbar :b
Af NoNameDesigndk
hmm kommer du så til at kunne sidde ordentligt og arbejde ved en tv skærm ? For jeg tror ikke normalt man kan placere sig godt ved så stor en skærm.. et alternativ ville måske være at købe en decideret monitor (22"/24") og et tv til den slags.. det tror jeg du vil få mest ud af.. ? men det kan da godt være jeg ta'r fejl, jeg kender jo ikke din situation og bolig..

og forresten, er der en af de nye Samsunger der hedder A676 ? troede den foreløbige topmodel hed A656, og der kommer en A7XX som skulle være absolut topmodel af deres LCD'er .. ?