Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Holm86
A modellerne skulle da gerne have det nye 4ms panel ....

ved godt nok ikke om de helt små også har det ... men det skulle 40" og opefter da ihvertfald gerne have.

men lyder da ikke godt at den hakker for meget i billede .... men var det samme film på samme tid du så på F86 og A656??

og hvis det var en bluray film der kørte på TV'et skal 100hz funktionen jo helst være slået fra.
Af Helbo
Ja, rigtig nok at de store A-modeller kører med 4ms paneler.

Det var den samme film som kørte på samme tid på begge tv. Det er en Blue-Ray film, men tjekkede faktisk ikke det med 100Hz funktionen, altså om den var on eller off.
Af keler
Der skulle da også være sket en revolution hvis billedkvaliteten skulle være noget at råbe hurra for. De markedsfører sig jo også primært på design, så det er vel hvad man kan forvente. Men håber da jeg blir positiv overrasket. Tvivler bare.
Brugeravatar
Af westahn
jeg så et le32a656 ved siden af et 32pfl9632d og et lc32rd2 i dag. Jeg var ikke imponeret over samsungen. her var 9632 klart bedst...

så samtidig et 42pg6000 ved siden at et th42px80 -her var px80 klart bedst, kunne ikke helt forstå den i mine øje ret store forskel, så jeg stod og legede med indstillingerne i nogle min... men pg6000 komme bare ikke op på px80... lidt ærgeligt, for jeg syntes virkelig at det er et flot tv, men det er bare ikke godt nok