Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TYBO
Det er meget normalt at give ca. 300kr for fragt af en fladskærm.
Hvis ikke fragt er med i prisen. Det kan godt være at de skriver noget andet på edb/hifi priser men når den skal sendes så er fragten relativ dyr.

Hvis ikke så er den ikke ordenligt forsikret i fragten.
Af 12V
@Phansen:

Jeg prøver, inkl. de "gode" oversættelser ;)

Kontrast 61
Lyshed 32
Farve 31
Temporær Farve - Kold

Det er når den står på PC, sætter man den over på en AV kilde kommer der mange flere ting frem.

Pixellance - fra
Type - naturlig
Skarphed - 3 til 5

Ellers alt det andet 3d comb, filmmode etc - fra

Husk at gemme hver gang du er inde i menuen, hvis OSD'en forsvinder inden du har gemt - er dine indstillinger væk.

Leger stadig lidt med den sidste optimering, men indtil videre er det der omkring, hvor jeg synes det ser godt ud.

@Thor-thor:

Jeg regnede heller ikke med det, men der medfølger et simpelt beslag så det hænger fladt på væggen - ca. 3 cm tyk.
Af PHansen
12V takker for hjælpen, vil hjem og lege lidt med indstillingerne så..

Mit tv burde nemlig med 99% sikkerhed komme idag.. :)
Af 12V
Tjek lige om du kan få din til at gemme "type" til naturlig, min blir ved med at koble om på dynamisk, hvis jeg kobler frem og tilbage mellem kilderne... Det er lidt trist, da jeg synes "dynamisk" ødelægger billedet.
Af PHansen
Jeg skal prøve og finde ud af det i aften, så vender jeg lige tilbage i morgen med svar.. :)
Af PHansen
Så fik jeg endelig tv'et igår, og er sådanset godt tilfreds..

Det er jo ikke et super tv, men til den pris kan man absolut ikke klage..

12V, fik sat den på de indstillinger du skrev, og så derefter LOR, og billedet var ganske glimrende.. Mangler dog bare et HDMI kabel til min Ps3, men det bliver indkøbt i morgen..

Glemte og tjekke det med og den laver om til indstillingen igen, men prøver i aften, og vender lige tilbage..
Af koden
hvad med lyden? var der ikke sub indbygget?
Af PHansen
Godt spørgsmål, jeg synes lyden var ok, taget i betrætning af det er indbygget i tv.. Men et surround ville da være prikken over i'et.. :)
Af 12V
Jeg har fået mit til at gemme den på "naturlig" i steden for "dynamisk" - det skete egentlig af sig selv. Mener jeg havde det slukket, og så gemte den det efter jeg prøvede at justere det igen.

Har ikke noget HDMI at prøve med, men via. VGA og så i 1360*768 ser det bare godt ud! Tror faktisk jeg vil have mit DVB-S kort sat i HTPC'en igen, så jeg kan køre via den hele tiden, så jeg slet ikke skal køre TV'et på andet end "PC".

Ang. lyden - der har jeg også justeret lidt, så det blev en smule OK. Men indbygget sub - den kan jeg hverken se eller høre.
Lyden er OK, bedre end andre jeg har hørt i 32" LCD klassen, men langt fra god. Men jeg kører alligevel over et anlæg ved siden af...
Af koden
Hvorfor lavede Zepto denne kampagne?

meget simpelt.... de har fået tusinder til at gå ind på deres hjemmeside selvom de billige 2500 kr.s tv hurtigt var væk.

Men så har rigtig mange (ligesom mig) tilmeldt sig ders nyhedsbrev, da de skrev der kunne komme flere tilbud.

der kommer også tilbud på alle mulige bærbare og andet gøgl....

Så det var egentlig meget smart :-)
Jeg har afmeldt nyhedsbrev igen...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Normalt følger der altså ikke noget vægbeslag med til et TV alligevel, så hvorfor synes du det er så mærkeligt?
Af BiggBoss
Fordi tidliger på dette emne har en skrevet at han fik vægbeslag og bordstand begget med til 2499
Af Hansen
Der medfølger vægbeslag, hvor TV'et kan hænge fladt på vægen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15