Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Men jeg husker ikke Samsung ejere har klaget over hvide striber, men jeg vil ikke anbefale andre mærker, da der er fejl ved mine også, med hukommelsen bliver opbrugt ret hurtigt… derfor er jeg nødt til at bruge medie bokse… det værste jeg har læst var at en 4 årig LG var ødelagt så ny måtte købes.
Af JornH
Btw, før jeg købte Panasonic har jeg nok i 40 år haft Samsung tv, der gik nok ca. 7-8 år inden jeg købte en ny, men der har aldrig været noget galt med dem jeg havde i alle de år og flere af dem brugte jeg som reserve tv i endnu flere år… men det med min modstand mod LG stammer fra mange år siden, da folk skrev de ikke virkede sammen med en Yousee App.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er et pisse dårligt argument, det var sikker ikke det eneste på den tid som ikke havde den App, og der er stadig TVer der ikke har den, eller først lige har fået den med.
Af kimklarup
er det ikke muligt at i kunne holde jer til trådstarters spørgsmål :(
Personlig ville jeg ikke leve med det. Jeg ville lige prøve alle mine tilgang/ledninger/kabler om de er ok og hvis man er nørd prøve det linket fra larsCJ omtaler. Hvis det ikke hjælper ville jeg reklamerer evt. ombytte.
Brugeravatar
Af pnh0097
Tv bliver leveret tilbage.
Kigger lidt på de 3 tv. Hvilken et vil i anbefale. Eller er der noget der er bedre. Op til 10,000kr.
LG 55" OLED evo C64 4K TV 2026 - OLED55C64LA
LG 55" OLED evo C5 4K TV 2025 OLED55C54LA
LG 55" OLED B6E 4K TV 2026 - OLED55B6ELC
Af JornH
Køber du hos Power eller Elgiganten vil jeg anbefale dig du betaler det mere og får dem til at indstille tvet, så du ikke igen køber en med fejl.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er vist ikke den bedste måde de bruger når de "Kallibrerer" et TV, så det kan man gøre lige så godt selv. Brug Filmmaker profilen, eller hvad det kaldes på de enkelte fabrikater, så er man meget tæt på det bedste det kan blive.