Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Anmeldelsen af Cepter ZM1000 er online. Det er Power-ejede Cepters første LCD-model med miniLED, hvilket åbner for HDR-billedkvalitet. Der er også Google TV, Dolby Vision og Atmos og størrelser helt op til 115"
Find testen her: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1790845698

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
Hvordan kan I komme frem til en konklusion, hvor I mener, der tilbydes meget TV for pengene, og komme med en udtalelse som denne: "Man får rigtig meget billedkvalitet for pengene i billedstørrelser op til 75 tommer"?
Jeg er overbevist om, at de har oprettet deres eget mærke, så de helt selv kan styre prisen, og køre tilbud i perioder, hvor prisen bliver dumpet kraftigt.
Jeg mener ikke dette TV er 17000 kroner værd i 75", 12000 kr. for dette 65" eller 10000 kr. for et standard 55", med mindre man ser bort fra sidste års modeller og tilbudspriser, som der er at finde flere gange i løbet af et år.
Supergris skrev: ↑01 okt 2026, 22:25 Hvordan kan I komme frem til en konklusion, hvor I mener, der tilbydes meget TV for pengene, og komme med en udtalelse som denne: "Man får rigtig meget billedkvalitet for pengene i billedstørrelser op til 75 tommer"?
Jeg er overbevist om, at de har oprettet deres eget mærke, så de helt selv kan styre prisen, og køre tilbud i perioder, hvor prisen bliver dumpet kraftigt.
Jeg mener ikke dette TV er 17000 kroner værd i 75", 12000 kr. for dette 65" eller 10000 kr. for et standard 55", med mindre man ser bort fra sidste års modeller og tilbudspriser, som der er at finde flere gange i løbet af et år.
Hvordan Flatpanels er kommet frem til konklusionen fremgår jo af testen.
Jeg synes dog det er mere vigtigt at få at vide hvilke forudsætninger du har for at bedømme om TV'et er prisen værd. Du har muligvis aldrig set det, og det med at Power selv kan styre prisen holder ikke en meter. Power producerer jo ikke selv TV.

Flemming
Jeg har den forudsætning, jeg ved, at et hvilket som helst OLED er bedre, og 77" kan i perioder findes til omkring 10000 kroner, hvis man har lidt tålmodighed.
Scepter er Power eget mærke, så der er ikke nogen, der puster dem i nakken og fortæller dem om hvornår og til hvilke priser, de må sælge dem, udover de selvfølgelig skal følge gældende regler, før det kan kaldes tilbud.

De producerer ikke selv skærmene, men de produceres efter deres retningslinjer og prisfilosofi.
hans123 skrev: ↑01 okt 2026, 14:47 Fint med test af billigere TV

Hvordan er sådan en skærm med hensyn til refleksioner.
Beklager, fik ikke nævnt det. Det er en semi-blank overflade, så det svarer til andre LCD TV. Man kan se lys fra rummet reflekteret i overfladen, hvilket dog omvendt bidrager til at opretholde sort/kontrast.
Supergris skrev: ↑01 okt 2026, 22:25 Hvordan kan I komme frem til en konklusion, hvor I mener, der tilbydes meget TV for pengene, og komme med en udtalelse som denne: "Man får rigtig meget billedkvalitet for pengene i billedstørrelser op til 75 tommer"?
Det er jo udfordringen med disse før-priser og markedspriser. Havde vi publiceret testen i sidste uge, så havde prisen i 65" været 6666 kroner. Vi har samme udfordring med LG, TCL, Samsung osv. Vi bliver derfor nødt til at tage en vurdering om, hvad markedsprisen – ikke førprisen – nogenlunde ligger på. Kun Sony kører med rimelig faste priser på TV-skærme.

Kigger man på før-priser, er den mest teknisk sammenlignelige model TCL MQLED80L. Den har en før-pris på 13.500 kroner i 65".

Det er med dette in mente, at vi synes man får rigtig meget for pengene.