Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Jeg får fire Sportskanaler. Nu må vi se om de får min telefon til at virke på 1 uge…

De nye kanaler starter til den 1. August
Brugeravatar
Af Radiomanden
Tiden er da løbet fra Fastnet, ja det kan få via Coax og Fiber, men for private er det næppe nødvendigt længere.
Af JornH
Jeg var nede i Norlys butikken vedr. nye kanaler, jeg havde fået at vide de har Fastnet, men en i butikken sagde det har de ikke og er ved at tro det, men ifølge Norlys Support skulle det kunne virke, men har nu ikke virket i 2 år siden jeg fik opsat ny fiberboks og router, men jeg kan godt ringe ud…

Jeg fik snakket med en yngre dame hos Supporten, der også kunne ændre tv kanelerne…
Af JornH
Nu er der igen fodbold på TV 2, men jeg ser ikke den kanal og har nu opsagt begge mine tv pakker, men kan man se fodbold på andre kanaler?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det sker da at der sendes noget på DR(TV). Derudover er der jo streamingtjenester som har rettigheder til visning af diverse bold.
Af Beckham
JornH skrev: ↑01 okt 2026, 08:17 Nu er der igen fodbold på TV 2, men jeg ser ikke den kanal og har nu opsagt begge mine tv pakker, men kan man se fodbold på andre kanaler?
Tjaaah...chancerne bliver vel næppe større jo flere pakker du opsiger. Ved ikke hvorfor du ikke ser TV2, men de sidder vist på rettighederne de kommende år, så du må nok undvære i så fald.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Eller brug nogle penge på at tage en tur til Parken eller hvor der nu spilles.
Af JornH
Jeg har nu kun More TV og Disney+ tilbage snart… More TV har ikke tv2 kun de lokale kanaler. Men jeg har ikke set alm. tv i 2 dage ved ikke hvad jeg stadigvæk her…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det kommer an på hvornår der er opsagt, der er som udgangspunkt 30 dages opsigelse, så 30 dage efter slutter det. På nogle abonnementer er det løbende måned + 30 dage, du opsage i September altså for 3 dage siden, så du har knap 30 dage før det slutter.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9