Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

nej JornH Du har forstået det korrekt. Det er bare Bjurs spørgsmål der var mærkeligt :)
Selvfølgelig skal billetter købes separat for at komme ind i salen i london. Uanset om man har Apple Music abonnement eller ej.
Og hvis man vil streame hvis det overhovedet kommer som stream er det nok at have Apple Music abonnement.

Det med hvorfor koncerter dukker op i Apple Tv appen i begrænset tid har jeg ikke testet hvordan det fungere om det kræver Apple Music abonnement eller ej. Synes ikke jeg gad at opsige Apple Music for at teste om der så stopper med at dukke koncerter op i Apple TV appen.
G80 skrev: ↑28 sep 2026, 08:26 nej JornH Du har forstået det korrekt. Det er bare Bjurs spørgsmål der var mærkeligt :)
Selvfølgelig skal billetter købes separat for at komme ind i salen i london. Uanset om man har Apple Music abonnement eller ej.
Og hvis man vil streame hvis det overhovedet kommer som stream er det nok at have Apple Music abonnement.

Det med hvorfor koncerter dukker op i Apple Tv appen i begrænset tid har jeg ikke testet hvordan det fungere om det kræver Apple Music abonnement eller ej. Synes ikke jeg gad at opsige Apple Music for at teste om der så stopper med at dukke koncerter op i Apple TV appen.
Spørgsmålet gik på om man kunne bruge Apple Music appen til at se koncerten, tænker ikke det er så svært at forstå, selvom du prøver;) Tænker når jeg spørger om det er nok at have Apple Music appen, at jeg ikke påtænker at købe fysiske billetter til live koncerten for derefter at bruge appen.
Men jeg holder bare øje i Apple TV appen og Apple Music for at se.
Der står det streames på Apple musik live og on demand, jeg husker ikke om jeg har abbo på Musik, men kan høre musik der, så det har jeg nok…
Var der nogen der så og/eller hørte det med Elton John? Jeg kan ikke finde de On-demand…

Editet: Kunne se med ATV boksen, det ikke er ude som On-demand eddnu…
Ja det virkede hos mig. Live kl.21 i Apple Music appen.
Det kom ikke i TV Appen hos mig.

Man kan ikke gense, før de har klargjort video. Der stod at den kommer snart i Music appen. Så lægger de videoen ind i Apple Music Live til alle de andre tidigere koncerter og måske der vil den også poppe op i TV appen i begrænset tid.
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160