Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mine optagelser og optagefunktionen har i over 10 været væk overalt, både på play.yousee.dk (browser), på YouSee Audio, på YouSee Play-appen på mobiltelefonen og på YouSee Play-appen på mit smart-tv. Det lader altså til at være et teknisk problem hos YouSee, og ikke på nogen af mine enheder. Jeg har aldrig oplevet det før.

Har andre oplevet det samme?
Og kender nogen mon en løsning?

YouSees kundeservice henviste mig til et opkald med en tekniker om flere dage. Jeg havde håbet, at YouSee bare selv straks kunne gå i gang med fixe YouSees problem, og give mig besked, når det er løst, så dét jeg jo betaler for virker igen. Imens tiden går, kommer jeg til at gå glip af flere programmer, fx programmer på TV 2, som uden "optagelse" typisk er tilgængelige i ganske få dage on-demand (i tv-arkivet), og jeg har ikke adgang til mine optagelser.

Det eneste spor jeg kan se af, at YouSee overhovedet har haft en optagefunktion, er knappen "Mine optagelser" på YouSee Audio. Alle de andre steder er ikke engang knappen at se.

Tak for jeres opmærksomhed og enhver deling af jeres oplevelser :)

Vh
Boxbox

P.S.: Jeg vil i øvrigt bede YouSee om en delvis refusion af mit abonnement, når problemet engang er løst, og jeg ved hvor længe jeg har manglet optagelserne og optagefunktionen.
Medmindre at der er kommet nye regler, så vil der ikke ske nogen refusion grundet det, der gives kun refusion ved manglende signal i en bestemt periode mener det er 24 timer.
JornH skrev: ↑26 sep 2026, 14:02 TV 2 ser jeg ikke så ved ikke med den…
Det forhindrer dig jo ikke at prøve om du kan.
Men det er et spørgsmål om jeg kan se det optagne, men optage kan jeg godt på nogle kanaler… ser ud til at virke på DRs kanaler… feks DK 4 kan ikke optages fra. Jeg prøver lige optage noget mere, jeg kan vælge i tv guiden hvad jeg vil optage…
Jeg kan godt se noget optaget på en DR børne kanal, ser ud til man kan vælge at noget at optage ude i fremtiden på TV 2. Jeg bruger Yousee Appen…
På You See enhederne og App, kan man jo optage 7-8 dage frem via EPGen, det kan man gøre fra alle lande i i EU samt at se alle udsendelser/optagelser. Så ja optage hvad der kommer frem i tiden er jo meningen med det.
Men OP boxbox skriver man ikke kan se optage knappen, men man skal vide hvor den findes, og den er ikke på alle kanaler…
Jeg har lige været optaget i aften, men kan se jeg har fået optaget 2 ting, men jeg optager ellers aldrig noget…