Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tabula Rasa
Så er en Interview with the Vampire også opgraderet til 4k med DV - fjerde opgraderede film fra Warner, inden for relativt kort tid. Kooooom så med Gravity :p

On another ‘note’:
Er der nogen der kender en smart eller effektiv måde at liste koncerter eller koncert-film hos Apple? Jeg synes ikke rigtig jeg kan spotte en kategorisering of sorts på cheapcharts (?), og søgefunktion i selve app’en er mildest talt ubrugelig, hvis ikke man søger efter en bestemt titel :/ Jeg tænker ikke kun her på Apple’s nyere koncertfilm med spatial audio, men mere generelt koncerter/koncertfilm, der er available som leje eller køb via Apple, ligesom alle andre film.

Håbet er, på en eller anden måde, at finde eller søge en oversigt frem med koncerter - eksempelvis ligesom man kan gøre det ud fra genrer på cheapcharts - og dermed finde og opdage koncerter, hvor man ikke allerede kender titel eller band.

( Ville iøvrigt være en super cool tilføjelse til FlatPanels 4k Katalog - og måske endda ret unik, hvis jeg ikke bare er blind og den type kategorisering ikke allerede er at finde et sted :) )

Pfh. tak!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Rasmus Larsen skrev: ↑18 sep 2026, 10:14 Ja super film, som man sagtens kan se flere gange for at få historien og detaljerne til at falde på plads.

Skal nok holde øje hos onlinebutikkerne. Vi kender heller ikke datoen endnu.

Christopher Nolans 'Memento' udkommer i 4K HDR
Kommer først til januar. Vi må holde øje med VOD-butikkerne til den til.
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99