Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pwest
G80 skrev: ↑21 sep 2026, 15:29 nå men så har jeg et forslag mere.... nå nu PeterD også er med :)
Samsung 65" S90F til 10.500 kr. Det er i tilbudsjagten her på flatpanels og det er de andre LG bud også.
https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php

Det TCL du har kig på kan findes her, næsten helt nede i bunden. Men her kan man få et godt overblik over hvilke TCL 2026 modeller der er.
https://www.flatpanels.dk/oversigt.php? ... 1779354075
Tak :-) den oversigt med flere model navne pr. TV var guld værd for mig. Har afbestil mit åbenbart C7L model til overpris i Elgiganten ;;)

Nu må jeg lige se om det skal være en C8L i stedet for til samme pris eller…
Af hopgreve
Ja jeg ville så vælge C8L. Man skal virkelig holde øje med priserne på dem , de går tit op og ned med 6-8000kr , eller mere. Synes godt nok det er en mærkelig strategi.
MVH
Af Supergris
PeterD skrev: ↑22 sep 2026, 06:19 Det var en FLOT HYLDEST TIL SAMSUNG.. O_O

De må sidde med tåre i øjnene i Suwon og klappe i hænderne . Ærgeligt at du taler andre folk ned hvis de ikke er enige i din diktatoriske taler.

Samsung laver gode fjernbetjeninger så trådstarter bliver helt sikkert glad nu da det er dét han går efter.

Du må hellere få Rasmus til at ændre navnet til Samsungpanels.dk med den vogter mentalitet der skinner igennem alle dine indlæg.

Har man andre meninger bliver man forsøgt underdrejet.
HVORDAN i alverden får du den opfattelse, at jeg prøver at reklamere for Samsung. Jeg vil sige nærmest tværtimod, hvilket falder i tråd med, hvad jeg ellers har skrevet gennem tiden, men nogle folk er blinde og læser kun det, de ønsker at læse, og glemmer meget ofte, hvad det var, der blev skrevet!
Jeg har flere gange skrevet, at jeg ikke er specielt meget til Samsung og bryder mig ikke om nogle af de metoder, de benytter, men da de er (måske ikke længere) verdens største TV-producent, så vil der også være flere folk, der har noget at sige om deres produkter, både positivt og negativt, men det ændrer ikke på, at de også laver gode produkter.
I perioder benytter de sig af en agressiv prispolitik hvor de er rigtig svære at komme udenom, hvis man ønsker mest TV for pengene. LG og TCL benytter sig af samme taktik!
Tidligere var Sony og Panasonic ofte med helt fremme med tilbudspriser under det halve af vejl. pris, men det ligger år tilbage.

Det jeg reagerer imod, og som du åbenbart ikke kan fatte, er, det komiske i at du straks er oppe på dupperne, når nogle uden saglig grundlag ikke anbefaler et af de mærker (LG i dette tilfælde), du er tilhænger af, hvilket er nøjagtig det samme, jeg reagerer imod, når du gang på gang forsøger at tale Samsung ned, udfra en eller anden personlig overbevisning du har.

I stedet for vogter-mentalitet vil jeg kalde den sund fornuft, modsat din som ikke bygger på nogen som helst erfaring eller teknisk indsigt.
Du leder dybt inde på det fæle, dybe og sorte internet i håb om at finde noget, du kan klippe og klistre sammen, så det understøtter nogle af dine påstande, mens du lytter til din transistorradio og kigger på dit ikke smarte Panasonic plasma.
Ikke at der er noget galt i det (har selv stadig et hængende et sted på en sidevæg), finder det bare komisk, at du bruger så meget tid på at forsøge at hjælpe folk, når du måske skulle starte med dit eget først, så du har noget erfaring at høste fra?
Af PeterD
PAL skrev: ↑24 sep 2026, 10:00 Man bliver så træt....
Enig.

Lad os lukke den her og glæde os over at der heldigvis findes så mange producenter man kan vælge i mellem.

Undskylder på forhånd for stavefejl og tegnsætningsfejl