Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af MacyPro
Hej

Jeg sidder og kigger på Powers tilbud på 19.222DKK for deres 77" OLED G5.
Jeg er dog i tvivl, om der er noget alternativt, som er "bedre"?
Jeg kiggede sidst tv for 5 år siden og der er kommet miniLED og nye brands på marketdet.
Når jeg kigger på tests herinde, så ligner det stadig et af de bedste bud, men vil gerne høre folks meninger.
:)
Bedste billede = OLED.
Brugeravatar
Af hans123
Hvis dit budget er 20k

Så er G5 et super godt valg. Og det er små ting der afgør om du skal vælge andet mærke

Samsung kører også gode priser på deres 77’’ OLED. Dog med mat skærm. Som nogle elsker og andre ikke kan lide
Af JornH
Vælg noget andet…
Heys. Jeg kan desværre ikke rigtig give et besyv med på alternativer, hvad angår teknologi - i hvert fald ikke med argumenter baseret på egen erfaring :)

Vil blot tilføje og videregive to ting: 1) at G5 er et nice tv, no doubt! 2) Omend G5 er bedre, er der lige nu tilbud C5 til knap 7.000 under den pris, du har kig på. Så hvis pris har noget at sige, og den aktuelle prisforskel potentielt vægter tungere end forskellene på G5 vs C5, ville jeg bare lige henlede opmærksomheden her til.

Uanset hvad, hope you find and get something nice!! :)
Brugeravatar
Af Søren10
I forhold til C5 får du med G5 højere lysstyrke, hvilket mest er nyttigt ved HDR, mulighed for flottere vægmontering og bedre antirefleks. Hvis dette har mindre betydning for dig, ville jeg spare pengene og gå med et C5