Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steadi
Som en der har været et par konsolgenerationer eller mere igennem, så må jeg blot sige, at det er en mærkelig oplevelse, at der pludselig er mangel på forbrugerelektronik.

Jeg er klar over, at PS5 Pro'en lige nu nok oplever ekstrem interesse, men det er jo næsten over hele linjen, at elektronik lader til at blive sværere for forbrugeren at opstøve. Og velsagtens også for producenterne.
Af Beckham
steadi skrev: 12 sep 2026, 11:42 Som en der har været et par konsolgenerationer eller mere igennem, så må jeg blot sige, at det er en mærkelig oplevelse, at der pludselig er mangel på forbrugerelektronik.

Jeg er klar over, at PS5 Pro'en lige nu nok oplever ekstrem interesse, men det er jo næsten over hele linjen, at elektronik lader til at blive sværere for forbrugeren at opstøve. Og velsagtens også for producenterne.
Er pga. mangel på chips. AI giganterne har opkøbt store mængder...
Af steadi
Beckham skrev: 15 sep 2026, 13:29
steadi skrev: 12 sep 2026, 11:42 Som en der har været et par konsolgenerationer eller mere igennem, så må jeg blot sige, at det er en mærkelig oplevelse, at der pludselig er mangel på forbrugerelektronik.

Er pga. mangel på chips. AI giganterne har opkøbt store mængder...
Det er jeg såmænd godt klar over, det gør det ikke mindre mærkeligt.
PlayStation systemsoftware version 26.06-14.00.00 udrulles og aktiverer PSSR 2.0 på alle PS5 Pro rundt om i verden.

- Vi har aktiveret Forbedring af PSSR-billedkvalitet som standardindstilling. Når systemsoftwaren opdateres, aktiveres denne indstilling automatisk. Når du aktiverer denne funktion, bruges forbedret PSSR også til spil, der understøtter den tidligere version af PSSR, så du kan nyde en skarpere og klarere visuel oplevelse.
- Hvis du vil deaktivere denne indstilling, skal du gå til Indstillinger > Skærm og video > Video-output > Forbedring af PSSR-billedkvalitet.
- Denne indstilling er kun tilgængelig på PS5 Pro.
Af kabri
Ville ønske jeg havde ps5 pro i stedet for ps5 til gta men tror bare jeg springer over. De har heller ikke sagt hvordan gta skulle være bedre til pro.

Kan gta 6 bruge det nye pssr??
  • 1
  • 249
  • 250
  • 251
  • 252
  • 253