Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
Min gamle traditionelle Panasonic projektor skal udskiftes og jeg vil gerne have mig en ust projektor.
Jeg har ikke nogle præferencer - nogen der har noget?
Af Supergris
Må man spørge, hvorfor du ønsker en UST, når du tydeligvis har mulighed for at benytte en mere traditionel løsning, men den hænger måske ikke i loftet, hvor jeg vil mene, den er mindre i vejen end en UST projektor, der gør placeringen af en centerhøjttaler eller soundbar besværlig?
Af bromberg
Supergris skrev: 03 sep 2026, 17:40 Må man spørge, hvorfor du ønsker en UST, når du tydeligvis har mulighed for at benytte en mere traditionel løsning, men den hænger måske ikke i loftet, hvor jeg vil mene, den er mindre i vejen end en UST projektor, der gør placeringen af en centerhøjttaler eller soundbar besværlig?

Jeg har skråvæg bagtil, så min nuværende løsning er en projektor på et møbel, som kun liiiiige er højt nok placeret til at personens hår/hoved ikke generer billedet og jeg ville undgå blæserstøj lige i nakken.
Ville gerne i loftet, men så har jeg ikke afstand nok til et 130" lærred.
Af Supergris
Så er der jo også en praktisk grund, ellers kan jeg nemlig ikke se det smarte ved en USB-projektor!
Hvad vil du gøre med lyden?

Eit:
Der skulle naturligvis have stået UST! :)
Senest rettet af Supergris 04 sep 2026, 01:43, rettet i alt 2 gange.
Af bromberg
Supergris skrev: 03 sep 2026, 18:02 Så er der jo også en praktisk grund, ellers kan jeg nemlig ikke se det smarte ved en USB-projektor!
Hvad vil du gøre med lyden?
Jamen den beholdes bare som allerede etableret. I nuværende setup har jeg et 10meter hdmi løbende på loftet og ned. Med en ust ville jeg bare gøre det igennem væggen ved lærred og bag til receiver mm