Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Solian
Hej gutter, jeg har et mindre problem....

Mit dejlige nye LE32M61B er blevet forsynet med et DVI-HDMI kabel fra PCEN hvor jeg kører med et HDTV grafikkort hvor jeg har stilt opløsningen til 720p native.

Det burde virke over til Samsung'et men min HDMI adgang er lig nul men det komiske er at jeg sagtens kan se PC'en i PiP funktionen hvor det hele bare er delt halvt op selvfølgelig.

Er der nogen af jer som ved hvad der kan være galt ? Jeg er efterhånden lidt på bar bund.
Af JornH
Hej, låner lige denne tråd vedr HDMI…

Jeg har købt en ny Strong boks, men hver gang jeg starter op må jeg tage strømmen fra den, da den starter op på HDMI 2 indgangen tvet og vil ikke skifte til HDMI 1, men har nu sat min gl. Nokia 8000 til, men den har ikke så god billede…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hvis CEC er aktiveret, så vil den skifte til det Input hvor den er tilsluttet, uanset om det er den der tændes eller om det er TVet.
Ligeledes burde TVet huske det sidst anvendte input, og automatisk starte op på det.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Solian skrev: 31 aug 2006, 13:01 Hej gutter, jeg har et mindre problem....

Mit dejlige nye LE32M61B er blevet forsynet med et DVI-HDMI kabel fra PCEN hvor jeg kører med et HDTV grafikkort hvor jeg har stilt opløsningen til 720p native.

Det burde virke over til Samsung'et men min HDMI adgang er lig nul men det komiske er at jeg sagtens kan se PC'en i PiP funktionen hvor det hele bare er delt halvt op selvfølgelig.

Er der nogen af jer som ved hvad der kan være galt ? Jeg er efterhånden lidt på bar bund.
Har du prøvet med USB > HDMI.?
https://www.harald-nyborg.dk/vandenberg ... mxstqRnyec
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hold da hæft, det er totalt undgået min opmærksomhed at den er så gammel.
Kan da også se på profil at TS ikke har være aktiv siden.
Af JornH
Jeg har ikke CEC aktiveret da det virker endnu ringere, men det plejer at virke manualt

Det virkede når tvet starter om på HDMI 1, men den er begyndt at starte på 2’eren…