Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Der tager du så fejl, 2 enheder af gangen, medmindre det er Flow (Live) så er det kun samme kanal på en enhed.

Som TV2 skriver:
Samtidig afspilning: Du kan se tv/video på maks. 2 enheder på samme tid. Livekanaler: Den samme livekanal kan kun vises på 1 enhed ad gangen.
Af JornH
Men da i nok kun har en tv, kan i jo ikke vide det….
Brugeravatar
Af Radiomanden
En enhed er ikke nødvendigvis et TV, det er en hvilken som helst anden enhed som App'en er installeret på.
Af JornH
IMG_3293.jpeg
IMG_3293.jpeg (540.87 KiB) Vist 193 gange
Jeg kan da godt poste dette billede igen…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det kan du vise lige så længe du vil har lige afspille samme afsnit af forrædder samtidigt på TV og PC uden problemer.

Ja, du kan godt bruge TV 2 Play på to TV'er samtidig. Du kan være logget ind på 5 enheder i alt og starte 2 afspilninger på samme tid, men I kan som udgangspunkt ikke se den samme livekanal på begge TV'er, medmindre de er på samme internetforbindelse

https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/ ... nden-enhed
Af JornH
Kan du ikke se billedet? Eller forstår hvad der står?
Af JornH
Men jeg er på vej til at se tennis Live, så er man sometider kun 5 meter fra Spillerne :)
Af JornH
Jeg var lige en smut tur til tennis i København…. Nej, for jeg vil beholde adgangen til at se tennis på min 49 tommers tv.
Af kimklarup
billedet får jeg også sommetider, men tror det er når min søn har brugt netflix uden for hans hjem(han netop vendt hjem fra Guatemala) i hele ugen poppede vindue med beskeden op, kom hjem i går og nu er det væk og Netflix virker igen. Han har et abb hvor vi er med for ekstra 49kr.
Brugeravatar
Af Radiomanden
JornH skrev: 23 aug 2026, 08:32 Jeg var lige en smut tur til tennis i København…. Nej, for jeg vil beholde adgangen til at se tennis på min 49 tommers tv.
Du må ære den eneste med det problem, der er tilsyneladende ingen andre på forummet der har det.
Af JornH
Der er nok ikke mange der har 2 fjernsyn og 2 Internet forbindelser…

Men skrev Kim ikke lige de også har set den fejl besked…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hvis de er på hver sin Bredbåndforbindelse, så er det forklaringen.
Af lunddal
Radiomanden skrev: 21 aug 2026, 17:09 Du må klart være den eneste der har det sådan
To tv i samme rum, adskillige bokse, to internetabonnementer og to kabel-tv-abonnementer? Det er da helt normalt ;)