Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ChrisLom
Pt kan jeg få lg g6 83’ + Sonos Arc Ultra til 32.000kr. Det virker som et ret skarpt tilbud. Jeg ville dog foretrække at vente lidt med købet, men er i tvivl om en lignende pris kommer indenfor de næste 6-12 måneder.

Hvad tænker i?
Hej...Jeg tænker at man skal købe nyt , når man synes man trænger til noget nyt , og selvfølgelig har råd til det. Det med at vente dur ikke , da tingene jo altid bliver billigere , og så kan man jo vente i en uendelighed. Så køb og nyd...
MVH
ChrisLom skrev: 15 aug 2026, 13:00 Pt kan jeg få lg g6 83’ + Sonos Arc Ultra til 32.000kr. Det virker som et ret skarpt tilbud. Jeg ville dog foretrække at vente lidt med købet, men er i tvivl om en lignende pris kommer indenfor de næste 6-12 måneder. Basketball Bros

Hvad tænker i?
Jeg ville nok tage tilbuddet, hvis du allerede ved, at du vil have den opsætning. 32.000 kr. for en 83" G6 plus en Arc Ultra lyder som en stærk pakkepris, og jeg ville ikke regne med at få præcis den kombination billigere inden for 6-12 måneder. Hvis du ikke har travlt, er det stadig rimeligt at vente, men personligt vil jeg hellere låse fast på en pris som den end at satse på et lignende tilbud senere.
Sad søndag aften og bestilte. Min bank afviste købet som et routinetjek, da jeg brugte elgigantens bankoverførsels mulighed. Mandag morgen ringede jeg til deres support med mit ordre id og den afviste handel. Har været i snak med dem hele ugen og de nægter at give tilbuddet nu, fordi handlen ikke gik igennem endeligt søndag indenfor tilbudsperioden.

Simpelthen så ærgerlig over det. Egentligt undrer det mig lidt, da jeg har en ret solid købshistorik hos dem. Nu mister de jo langt mere i fremtiden end hvad det tilbud havde kostet dem fordi jeg vælger andre butikker fremover.
Brugeravatar
Af hans123
Uden at vide meget om deres fortjeneste

Så tror jeg den har været meget lille på det tilbud de gav dig

Så de her helt klart brugt dato for stoppe salget.