Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sigma62
Hej.
Efter opdatering til android 14, er der begyndt at komme noget drop out i lyden på min Strong Leap. Jeg har prøvet 2 forskellige bokse, 2 forskellige routers og både med kabel og wifi, uden det har ændret sig. Så jeg tror simpelthen at android 14 og leap boksen, bare ikke kører sammen.

Er der andre der oplever problemer med deres android bokse efter andriod 14 opdatering?
Har et stykke tid haft version 14 på min Google TV Streamer, der har ikke været lydproblemer af nogen art, uanset lydformat.
Af sigma62
Nu har jeg hentet den originale google tv box, og den kører uden problemer. Så ingen tvivl om at det er Strong der har problemer med android 14 opdateringen.
Af evilguy
sigma62 skrev: 01 jan 2026, 20:42 Hej.
Efter opdatering til android 14, er der begyndt at komme noget drop out i lyden på min Strong Leap. Jeg har prøvet 2 forskellige bokse, 2 forskellige routers og både med kabel og wifi, uden det har ændret sig. Så jeg tror simpelthen at android 14 og leap boksen, bare ikke kører sammen.

Er der andre der oplever problemer med deres android bokse efter andriod 14 opdatering?
Jeg har oplevet samme problem efter opgradering til Android 14.

Der er dog lige kommet en ny opdatering i dag, og den har jeg installeret.

Indtil videre løser den problemet for mig.
Af JornH
Hej, jeg låner lige dette opslag… håber det er ok…

Hvordan opdaterer i til Android 14 på en Strong S3?

Lige et ?, kan det passe sådan Strong boks ikke kan slukkes? Altså når den ikke bruges?
Af JornH
NB, jeg har A14 nu kan jeg se…
JornH skrev: 09 aug 2026, 14:24 Hvordan opdaterer i til Android 14 på en Strong S3?

Lige et ?, kan det passe sådan Strong boks ikke kan slukkes? Altså når den ikke bruges?
Hvis producenten har lagt en opdatering ud, vil du kunne se det når søges efter opdatering, den burde også automatisk søge.
Den burde gå i dvale når den slukkes. Det har shield og Nokia gjort, og det gør Google Streameren også. Det styres af TVet ved tænd/sluk og skift af input.
Af JornH
Lamperne på mine andre bokse slukker, men en ret kraftig tænd sluk lampe på Strong boksen er tændt hele tiden.
Af JornH
Jeg spørger bare for at høre om andre med Strong bokse (De hvide) S3-V2 oplever det samme, min boks slukker lige i to sekunder og tænder automatisk igen, det resetter boksen efter den i længere tid ikke har været i brug…
Kan det være CEC der ikke virker ordentligt.?
Af JornH
CEC er slået fra både på boks og tv… men det er det samme med det slået til
Af JornH
Min mening er at tændes bokse lyser lampe, men skal slukke når den slukkes med remoten, men det gør den ikke…
Hvis den stadig efter du har trykket på sluk, viser et billede f.eks startmenuen så virker den jo ikke som den skal. Så viser den noget efter den slukkes.?
Af JornH
Jeg plejer at slukke TVet først, ved tryk på sluk går den i dvale, men lampen lyser stadigvæk…