Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Thor-thor skrev: 17 maj 2026, 11:16
Rasmus Larsen skrev: 15 maj 2026, 15:14 Gode priser på LG B6E (2026-model) og Samsung S85F. Koster f.eks. begge 9.999 i 77 tommer.

https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php
Er det en tendens du forventer vi vil se i år, med tidligere/lavere tilbudpriser på OLED? (kigger primært LG 65" C5 eller C6 )
Ikke hav angår topmodellerne, altså G-serien. Her tror jeg de vil prøve at holde prismodellen. Måske det kan komme til at gå lidt hurtigere med C-serien, men det er et gæt.

Med de billigere serier tror jeg, at det blive ren tendens. Hvis de skal ud og blande sig med LCD i mellemklassen, så kræver det skarpe priser fra start.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det lyder som om, at der kommer gode priser på OLED i næste uge. Power kører denne teaser i deres nyhedsbrev.

Jeg er ikke klar over, hvilke OLED TV det er endnu. Skal nok opdatere Tilbudsjagten, når vi ved mere.
Vedhæftede filer
poweroled.jpg
poweroled.jpg (44.32 KiB) Vist 1929 gange
Af steadi
LG C5 I 77", er der noget særligt i forhold til fx panelet? 10.500 virker som et voldsomt pænt tilbud.

Eller bør jeg se væk fra OLED, hvis ideen er primært at bruge TVet til konsol?
Af brr_dk
Er seriøs fristet af 77” Samsung S90H - også fremfor de ellers gode tilbud på LG.

Er det bekræftet information at det er QD-OLED eller kan det være panel-lotteri igen ?

Hilsen Brian
Af Supergris
steadi skrev: 30 jul 2026, 20:17 LG C5 I 77", er der noget særligt i forhold til fx panelet? 10.500 virker som et voldsomt pænt tilbud.

Eller bør jeg se væk fra OLED, hvis ideen er primært at bruge TVet til konsol?
Tværtimod. OLED egner sig særdeles godt til gaming!

Hvor har du set det til 10.500 kr.?
Indtil midnat kan 77" LG C5 købes til 10.140 kr. hos POWER.
Af Supergris
Så er det bare om at være hurtig! :)

G5 eller C5 i 83" til lige knap 15.000 kr.?

Underlig beslutning de har taget, med hensyn til at skrive besparelsen i forhold til førprisen!
Ved C-modellerne skriver de retailpriserne, hvor de ved G-modellerne skriver den absolut bedste tilbudspris, som de tidligere har væredt nede i.

Ret vildt som priserne varierer over et år, så det er om at holde øjne og ører åbne, hvis man er på jagt efter et nyt TV!
Af G80
Gode priser der var i går. C serien synes jeg man har set før og endda også en lille smule lavere priser.
Men var det ikke nye laveste pris rekorder på topmodeller nogensinde?

Vi skulle lige have haft screenshot eller nedskrevet priselister så man havde dem som historik her.
  • 1
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207