Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Skulle man kigge tilbage på denne tråd i sin søgen efter Symfonisk til styring af Sonos, så kan jeg anbefale at man kigger på Flic Twist. Den ligner den første generation af Symfonisk-betjeningen, men kvalitetsmæssigt ligger den noget over. Den kræver dog sin egen hub, men den er ret lækker i daglig brug. Jeg nappede et sæt på tilbud inkl. en hub-mini tidligere på året.
Den er ikke super fleksibel når det kommer til at konfigurere genveje til spillelister. Du kan lave en genvej til Sonos-playlister, men ikke direkte ind i Spotify. Jeg har også alle mine spillelister liggende i Apple Music, da det er dumt ikke at have dem med på farten, men dem kan den ikke linke til, desværre.

Det er dog ret tilfredsstillende at den reagerer øjeblikkeligt og at den viser volumen direkte på knappen
Billede
Det er lidt ala det samme som Symfonisk. Den kommunikerer med Spotify via Sonos men man kan så godt snørkle sig vej igennem og lave en playliste på begge knapper. Spotify favorit listen eller "mine sange" om man vil er bare ikke en reel playliste men det virker. Har knap 1 på favorit sange og så 2 på det der hedder Discover Weekly.

Eneste problem er at jeg normalt bruger Spotify via connect og hvis jeg gør det via iPhone, iPad eller iMac så afsluttes den session som symfonisk bruger via Sonos og en playliste starter forfra eller ved et anden random nummer så træerne vokser ikke helt ind i himlen.

Dog kan symfonisk remote godt styre Spotify og volume direkte når først connect er etableret via en enhed.

Men den Flic Twist remote er godt noget kønnere end Symfonisk remote 😅