Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Du vil gerne se de kampe som også sendes på TV2, men du vil ikke se dem på TV2, det lyder totalt tosset.
Af JornH
Ja jeg er tosset på TV 2, så ser det på More TV, der ikke har hoved kanalen TV 2…

Men kun få kampe jeg har set, ville bare lige se Norge mod England…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Du ser deres øvrige kanaler, så det giver stadig ingen mening, det hele er jo samme selskab.
Brugeravatar
Af Radiomanden
ja der er bestemt noget der ikke giver nogen mening.
Af JornH
Jeg betaler ikke til dem hos Moretv, da de ikke har kanalen. Da jeg stoppede med at se TV 2, var der kun den kanal, alle de andre er kommet til senere. Ser kun sports kanalerne.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Du kan jo slippe for at betale for de øvrige af TV2's kanaler så du kun har de 2 Sportkanaler i stedet for alle deres kanaler.
Af lunddal
JornH skrev: 13 jul 2026, 00:06 Jeg betaler ikke til dem hos Moretv, da de ikke har kanalen. Da jeg stoppede med at se TV 2, var der kun den kanal, alle de andre er kommet til senere. Ser kun sports kanalerne.
Har du ikke også TV 2 Play?
Af JornH
Jeg snakkede med nogen fra Norlys, men ville jeg beholde Viaplay, var der ikke meget sparet ved at opsige hele Fuldpakken sagde han.

Ja jeg har TV 2 Play men mest for at kunne se tennis på Play.
Af G80
JornH du er tosset på TV2 hovedkanalen og laver den mest aggressive boykot i verden ved at betale TV2 mere end alle andre som er glade for TV2 hovedkanalen.
Så kan de lære det........når de finder ud af deres budget ikke stemmer overens med de antal seer de har.
Af JornH
Jeg har lige besluttet jeg opsiger Norlys Fuldpakken og alle de Streamings tjenester jeg ikke ser alligevel, så betaler jeg en gang færre for TV 2, jeg vil se om jeg kan beholde de to Sports kanaler, ellers må jeg se dem på Play…

Jeg har stadigvæk ikke en fungerende fastnet telefon som var betingelsen med min aftale med Norlys, men det kan nok ikke virke, da de nu har haft en månedstid til at fixe det…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja du har en underlig sammensætning af TV, det er da helt tosset at betale for noget der ikke bruges, som du nu også har indset. Det er næppe sandsynligt at du udelukkende kan beholde de 2 sportkanaler, deres minimum er 4 kanaler (Streaming).
Af G80
Radiomanden Du skriver da længere oppe at han kan slippe for alle de andre kanaler og kun have de 2 sportskanaler.
Skal du ikke lige have afstemt om du mener det ene eller det andet?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja i en Mix/Bland selv pakke.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9