05 jul 2026, 13:40
Jeg havde et LG, som blev 2 år og 2 måneder gammelt da det brændte helt af. Ingen hjælp at hente overhovedet, så jeg køber ikke LG igen
Radiomanden skrev: ↑05 jul 2026, 17:00 Hvad havde du forventet.? Uden forlænget Garanti, så er der jo kun 48 måneder at gøre godt med, at det så ikke længere virker efter 50 måneder er der jo ikke noget at gøre ved. Det er ærgerligt og dårligt men sådan er det nu engang med Garanti og Reklamation.Reklamationsretten er vel kun 2 år , 24 mdr i Danmark , ved ikke hvor de 48 mdr kommer fra. Og ja , godt nok surt hvis et tv går helt i stykker efter lidt over 2 år.
Radiomanden skrev: ↑05 jul 2026, 17:00 Hvad havde du forventet.?Jeg vil bestemt mene, at han havde forventet at TVet holdt mere end 26 måneder. Garantien og reklamationsretten er en helt anden ting.
fltk skrev: ↑06 jul 2026, 11:26Ja man forventer da at det holder mere en hvad der er Garanti/reklamation på det, men gør det ikke så er der ikke noget at komme efter, så har sælger/producent ikke længere nogen forpligtigelse til yderligere service.Radiomanden skrev: ↑05 jul 2026, 17:00 Hvad havde du forventet.?Jeg vil bestemt mene, at han havde forventet at TVet holdt mere end 26 måneder. Garantien og reklamationsretten er en helt anden ting.
Mit Samsung TV blev købt i oktober 2013 og det har aldrig fejlet noget. Derfor vil jeg ikke være bleg for at købe Samsung igen når den tid kommer.
Flemming
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.