Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BE66x
Min datter og hendes kæreste bruger Airbox. Det fungerer fortrinligt, selvom de begge gamer og streamer. Der følger en router med, og setup er stort set bare at sætte routeren i en stikkontakt.
Brugeravatar
Af Great Dane
Hej. For ca. 1 år siden gik jeg fra fiberbredbånd over til mobilt 5G bredbånd. Jeg sparer en masse penge på den måde. Jeg har valgt vian-connect.dk som udbyder. Hvis man selv har en router koster det Kr. 179,- om måneden, og der er ubegrænset forbrug. De bruger også 3s netværk.

Med mobilt bredbånd afhænger hastigheden af hvor man bor så du er nødt til at gøre dig dine egne erfaringer. Udbydernes dækningskort indeholder kun teoretiske værdier omkring hastighed. Min egen download hastighed varierer mellem 80 og 180 mbps. Det er jo ikke nær så hurtigt som fiberbredbånd, men det dækker behovet her i huset.

Jeg har en Tp-Link Deco X50 5G-router. Den virker fint, men koster jo noget mere end det du har budgetteret med.
Af anders234
Ok har bestilt ved oister nu med lånerouter fra dem til 139 kr om måneden de første 6 måneder så må jeg se hvad det kan