Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Den er særpræget, hvilket jeg godt kan lide, og det er en skør blanding af horror med sort humor-elementer, men jeg synes, at Widow's Bay er rigtig god indtil videre. Kan anbefales.

Desværre må man vente 1 uge imellem hvert afsnit. Sidste afsnit kommer 17. juni.
Af kabri
Widows bay er eminent og et frisk pust, nu med fuld sæson og sæson to på vej. Den må i ikke gå glip af.
Af orkin
Hej er færdig med dem den fedt serie US Marshals og er på skyshowtime og er nu ved at se ferie DUUON RANCH er også en fedt serie
Af Provinsen
Supergris skrev: 06 maj 2026, 01:36
JornH skrev: 27 apr 2026, 00:01 En har sagt der kommer en season 2 af Shakalen
"Shakalen"?
Er det Shanen før præstestyret i Iran, der er skurken?
Blot for lige at fuldende stavekontrollantens indspark.

Så staves det Shahen og ikke Shanen.

Mvh Provinsen.
Brugeravatar
Af Naiera
Darth Vader er så rig, at han fik dem til at filme det hele igen, kun til ham, i San Diego.
Af steadi
For All Mankind - lige blevet færdig med afsnit 3, sæson 5. Det må siges at være lang tid siden, at en tv-serie har gjort mig så rørt. Det ramte lige alle de rigtige strenge, og jeg sad helt opløst tilbage.

Det kan nu også noget.
Af Supergris
orkin skrev: 19 jun 2026, 13:53 Hej er færdig med dem den fedt serie US Marshals og er på skyshowtime og er nu ved at se ferie DUUON RANCH er også en fedt serie
Jeg tror nu, du mener "Dutton Ranch", som på lige fod med serien, som faktisk bare hedder Marshals, tilhører universet fra Yellowstone, og man behøver ikke at holde ferie for at se den!

3. sæson af House of the Dragon er også lige startet, som tilhører universet fra Game of Thrones.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17