Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#376773
Hej,
Jeg skal have nyt 55" budget-TV og har kigget på to modeller i Bilka:

Hisense 55A7Q til 2.777 kr.
LG 55QNED7E til 3.220 kr.

Jeg er dog ret meget i tvivl om følgende:

Hisense: Da det er et forholdsvis nyt mærke herhjemme, hvordan er kvaliteten og levetiden så? Skal man frygte pixel-fejl, eller at lyspanelet dør efter et par år?

LG: Hvordan er billedkvaliteten og farvegengivelsen, når det nu er et Edge-LED-panel? Bliver det mærkbart ringere?

Hvad er jeres erfaringer med de to modeller
#376774
TVer med kant belysning kan give dårligt billede grundet risiko for uens belysning.