Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kabri
Takker, jeg kan nok undvære linser i starten men mit syn er ikke 100 procent længere. Tænke tænke om man skulle prøve et brugt m2 apple vision pro.
Vi snydes jo stadig for det hele her i Danmark – og mange andre lande – men de fodbold klip jeg har set i Apple Immersive Video-formatet gør, at jeg ikke tvivler på de store ord, der bruges her. Jeg glæder mig til den dag, man kan se live-sport i formatet. Så skal Viaplay, TV 2 m.fl. altså til at oppe sig, da vi taler 8K 3D.

Af Bjur
@Coxie: Jeg læste på Reddit at man kunne bruge sit Danske Apple ID til de apps man havde i forvejen, men at videoer skulle bruges fra et land der solgte AVP.
Kan man bruge sit Danske Apple ID og se alle de film man har købt via AVP og bliver de 3D opgraderet eller hvordan foregår det?
Så skal du have et amerikansk Apple ID, hvor filmene skal være købt. Man kan desværre ikke dele film mellem et amerikansk og dansk Apple ID, ikke engang via familiedeling eller noget (alle konti skal være samme land).

Så enten skal man konvertere sit danske Apple ID til et amerikansk (flere risici herved, f.eks. hvis danske apps som MitID ikke findes på den amerikanske butik) eller købe filmene igen i den amerikanske.