Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Rasmus Larsen skrev: 04 jun 2026, 09:25 Min anbefaling er at satse på OLED fremfor TCL C7K. LG B5 og C5 har lysstyrke nok til moderne, oplyste stuer. Sådan bruger jeg også selv et OLED TV nogenlunde på linje med C5.

Hold øje med Tilbudsjagten for priser :)
https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php
Glemte helt at spørge dig, ved du hvorfor 65" af C5 ikke fremgår af prisjagt siden?
Rasmus Larsen skrev: 05 jun 2026, 07:20 Er med nu :) Vi havde ikke lagt mærke til, at den var nede i pris igen.

Generelt er de enkelte modellerne kun på listen, når der er tilbud på dem. Vi opfordrer alle til at komme med tips i kommentarfeltet under Tilbudsjagten, så vi i fællesskab kan finde de gode tilbud.
Ahh sorry, jeg troede bare det var en generel oversigt på fjernsyn og hvad prisen lå på O-O

Tak igen!
Rasmus Larsen skrev: 05 jun 2026, 07:20 Er med nu :) Vi havde ikke lagt mærke til, at den var nede i pris igen.

Generelt er de enkelte modellerne kun på listen, når der er tilbud på dem. Vi opfordrer alle til at komme med tips i kommentarfeltet under Tilbudsjagten, så vi i fællesskab kan finde de gode tilbud.
Nu snakkede vi TCL C7k tidligere i tråden, men hvad med C8k, jeg har fundet den til 8400dkk (65 tommer), vil du skyde det til en bedre handel end B5 / måske C5 (set ud fra at at C5 koster ca 1500kr mere)
hopgreve skrev: 06 jun 2026, 15:49 Hej..Kender 2 der har købt TCL 65C8K , og det er de rigtig glade for. Det var da de kunne fås til 9999kr i Elgiganten..lige nu står det til18999kr , men de priser går meget op og ned på TCL i Elgiganten. Hvor har du set det til 8400kr?
MVH
Tak for feedback.

Det er inde på cdon, dog under navnet 65C89K, men den skulle være god nok?? :s

Så der så lige det der med hvis man skal ud i en garanti sag, så er det lidt et sats…