Læs venligst retningslinjerne for brug af forummet her eller få hjælp til anvendelsen af forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Radiomanden skrev: 02 jun 2026, 16:02
JornH skrev: 02 jun 2026, 15:19 Det kan jeg godt med pcen men får ikke mulighed for det med ipaden jeg altid bruger…
Det er en webside og ikke en App, så det må være ens på alle enheder.
Ja, har egen adgangskode, den huskes i kodeadministratoren.
Som jeg skriver går det automatisk, jeg får ikke mulighed for at klikke på noget før.
Af G80
Hvis jeg ikke har misforstået hvad problemet egentlig er, så kan jeg desværre ikke tilslutte mig om noget har ændret sig efter forum opdatering eller i forhold til om noget overhovedet har ændret sig i forhold til før, fordi jeg selv har en "agressiv" browserindstilling der meget ofte skiller sig af med cookies og browser historik og dermed forventer jeg selvfølgelig også at min login bliver logget ud og glemt.
Som før nævnt bruger jeg brugernavn og kode administrations system til automatisk indtastning når man trykker i loginfeltet. Det tager 2 museklik lige efter hinanden et på brugernavn feltet og et på login knappen, så er man på igen. Så jeg er ikke overbevist om hvad problemet er i at man bliver logget ud, sålænge det ikke sker mens man er aktiv på siden. Jeg ser det da som en sikkerhedsmæssig fordel at blive logget ud.
Af Supergris
Radiomanden skrev: 02 jun 2026, 18:02 Adblocker er jeg sikker på kan udelukkes, det må være cookies der slettes og så huskes der ikke log in. Når jeg ind i mellem sletter alle cookies, så huskes log in ikke.
Hvorfor er du sikker på, Adblocker kan udelukkes?
Hos mig, mener jeg, det hænger godt sammen med, at jeg havde problemer på Ekstrabladet med at afspille videoer, hvor jeg fandt Adblocer som synderen.

Det, at slette dine cookies, og login så ikke huskes, er ligesom selvforklarende!
Af Supergris
JornH skrev: 02 jun 2026, 21:34 Jeg var lige i byen og husker eller kender ikke mit over 20 tegn passord, hvis jeg selv havde valgt et passord kunne je logge ind med telefonen.
Ja, hvis du kunne huske det!
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det kan jo gemmes i kodehuskeren, så kommer det selv frem når du vil logge ind. kan bestemt ikke huske de enkelte koder til diverse ting hvis ikke de var gemt.