Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det ene TV han har er med Google TV (et Panasonic), og han har en Google TV boks (en Nokia 8000) så der burde ikke være et problem. derudover har han også en ATV + diverse andet.
Jeg har endda 2 Nokia bokse, så kunne godt bruge dem til begge mine TV, men bruger en ATV boks da jeg pga. manglende hukommelse ikke kan opdatere mine apps direkte i Google TVet…
Men der spørges til hvorfor jeg har til valgt de to, bare for at teste det, det er gratis i en måneds tid, men pt. kan jeg ikke teste noget da de har lukket min TV 2 Play, men som skrevet skal jeg ikke se tennis på Play den næste måneds tid…
Jeg ved ikke hvorfor tv2 play er lukket, måske fordi jeg har fået et nyt email, samme tid med et nyt kredit kort, nu venter jeg bare til jeg igen skal bruge Play og tilmelder mig med ny email eller hvad kan gøres…
Jeg troede ikke det ville virke, men jeg har slet ikke Apple tv på den tv med Play, og man skal jo bruge den normale ATV app, det vidste jeg ikke, men har slet ikke prøvet om jeg kan se Disney…
hopgreve skrev: 25 maj 2026, 16:28
Radiomanden skrev: 25 maj 2026, 16:20 Det hele kunne være skrevet i en tråd, der er en time til at redigere.
Hej..er det til mig ? Forstår ikke hvad du mener?
MVH
Jorn H