Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Rasmus Larsen skrev: 18 maj 2026, 11:16 Det kan jeg, så jeg skal prøve Mixtape.

I øvrigt fedt avatar, du har Clap_Your_Hands. Journey er et super spil. I samme genre kan jeg anbefale Abzû, Gris og The Pathless. Stray (det med katten) er lidt derhenad.
Gør det. Det kan klares på 2-3 timer og istedet for mystik og melankoli er der fuld knald på teenage coming of age-drama/komedie/musical.

Tonen er en blanding af High Fidelity, Super Bad, Dazed and Confused og Almost Famous.

Og tak. Jeg er mægtig glad for Journey 😊
Abzû har stået på min det-skal-jeg-snart-spille-liste i en uendelighed. Købte det for mange år siden og har lyttet en del til soundtracket. Men ja, aldrig spillet det. Any day now!

Stray er et hyggeligt spil.

The Pathless fangede mig aldrig helt. Jeg elskede at surfe rundt og jeg fik det da også gennemført. Men jeg blev aldrig helt solgt på resten (musik, visuelle, historien).

Gris kender jeg slet ikke. Det ryger på listen!
Fedt, det ser jeg frem til.

Abzu er ikke så langt og heller ikke grafisk overvældende, men det har noget specielt, som er svært at sætte fingeren på. Jeg spillede det alene med hovedtelefoner og et glas vin :)

Gris er ikke helt deroppe med de andre, men jeg synes, at det er godt. Samme studie har lavet det nyere spil Neva, men det har jeg ikke prøvet endnu.
  • 1
  • 244
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248