Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thor-thor
TYBO skrev:GodmotherTycoon: Hey jeg sagde at de er blevet bedre her på det sidste.
Bare det du skriver at du har ventet i flere måneder lyder ikke som om at det er en ny sag.

Thor-Thor: Du er helt af afveje der. Du linker til en skærm som er OVER 2000kr dyre med fragt og som er 5" mindre og som er en discount udgave af den anden.

Getmore er bedre end at købe skærmen udlandet og prisen er helt ibund.

Følg nu med...han bad om en skærm til MAX 5000kr.
Skulle vi nu ikke lade trådstarter vurdere, hvem der på afveje?

Er du ansat/"venner af huset" ved Getmore? Du virker meget overbevist

Jeg ville personligt fraråde alle at handle med Getmore, medmindre man er 100% sikker på aldrig at få brug for service/reklamation. Min klare overbevisning mht. Getmore er at de er billige og det generelt fungerer ok ved salg!
Lige indtil du får brug for lidt service/reklamation etc og det er ikke min opfattelse at dette har ændret sig, selvom firmaet forsøger at "sælge" den ide.

Bortset fra det skal du nok lige have regnestokken frem idet den Tosh jeg linker til ikke er over 2000kr dyrere(5000 kontra 6800 og iøvrigt fås den til 6500 uden digital tuner lige som den ved Getmore. Så ja den er dyrere som jeg også gør opmærksom på!

Men hvis prisen er så vigtig ville jeg checke Zepto'en!

Og iøvrigt TYBO, hvis du nu selv "følger med" skriver han ikke max 5000, men 5000-6000!

T
Af kasper_j
Bortset fra Getmores pinligt ringe service efter køb, er det også helt almindeligt, at man ikke overholder den lovede leverings tid. Jeg har aldrig handlet et ringere sted - Og vil ikke anbefale nogen at gøre det.
Af TYBO
Mit forhold til getmore er at jeg er storforbruger af hardware og bestiller det der hvor det er billigst. Det bliver så getmore ca. 80% af gangene da de er tit billigst.

Har handlet hardware online i 10år og det er kun meget sjældent at jeg har haft problemer med det. (Bestiller hardware online 1-2 gange om måneden).

5000 incl fragt kontra 6800 uden fragt er 2000kr.
MEN den skærm du linker til er derud over i mine øjne MINDST 2000kr mindre værd da den er mindre og er en lowend version af den fra getmore.

Når du kigger på Toshiba skærmene er der stor forskel på om det er en A eller en C model.
C modellen er klart bedre og den som er i den fra getmore.

At du så anbefaler manden at købe hos Zepta som har ansat en fra Alfaview der svigtede så mange kunder med at de aldrig fik deres skræm (Incl en af mine kollegaes) det forstår jeg så ikke.

kasper_j: De fleste websteder skriver forventet dato på hvornår de får deres produkter hjem. Det er langt fra tit at de holder men dette er getmore LANGT fra ene om.
Af kasper_j
TYBO skrev: De fleste websteder skriver forventet dato på hvornår de får deres produkter hjem. Det er langt fra tit at de holder men dette er getmore LANGT fra ene om.
Har aldrig, med undtagelse af Getmore, været ude for at en butik skriver "lagervare" på 8-10 forskellige hardware komponenter - hvorefter 80% af dem pludselig har 2-3 ugers leveringstid - Det har jeg hos Getmore og 2 gange, og end ikke denne tid kunne man overholde.

Men nu er det vist uddebateret - du synes getmore er fint, og jeg synes det er den ringeste butik i landet, og så er den vel ikke længere :)
Af keler
At de er en af de netbutikker der sælger mest er jo ikke et godt argument. En lort tiltrækker også fluer i tusindvis.

Jeg har haft SÅ mange problemer med getmore.dk og har også nogle venner der har problemer med dem. Hvis man læser brugererfaringer på diverse fora er der MANGE der har haft problemer med dem.
Af Thor-thor
Ok TYBO
Siden du er typen, der dyrker sex med fluer!
Prisforskellen er (6795+110)-5015 = 1890kr, hvilket ikke er over 2000kr som du først skrev og heller ikke 2000kr, som du senere skriver...

Derudover forstår jeg ikke argumentet med en tidligere ansat fra Alfaview.
Alfaview gik konkurs, uheldigt for de kunder det gik udover og ja jeg ved godt at de blev ved med at sælge tv til sidste øjeblik, men det har jo ikke noget at gøre med situationen i Zepto.

Hvis vi skal snakke om fortid kan vi jo tale om Getmore og direktøren, som tidligere er blevet afsløret bl.a. i at fremstille falske positive anmeldelser af firmaet på nettet etc. ligesom de fik E-mærket suspenderet for et halvt års tid siden (fik det dog igen senere) og de gennem de senere år har haft en nærmest enestående ringe ry for behandling af kunder! Så det er næppe dem der skal fremhæves positivt!

Man skulle jo tro du havde interesser i firmaet eller også tænder du bare på at få ret, med den ensidige fremstilling du har af tingene!

Bortset fra dette OT, ville det bedste råd til trådstarter være at hæve budgettet lidt og kigge på Pana 42PX80 (medmindre du skal bruge den til tekstbaseret pc brug, så er det ikke en vinder) konsolspil kan den sagtens bruges til, så længe du passer lidt på statiske elementer i starten!
Ellers kig på de tidligere forslag!
Af LARSEN_LCD
Hej igen..

Jeg er lige kommet hjen fra sommerhus, og gik straks ind på HIFIPRISER, for at tjekke prisen på Thoshiba'en. - Her står pludselig at det koster 7.999 - men på GETOMORE er prisen uændret selvom de er eneste forhandler af tvet :S - Mystisk.

Ligeledes savner jeg lidt specs. på tvet, som jeg ikke kan finde.

Findes der ikke en side online med en masse andmeldelser af flatpanels?

Takker ellers for de mange brugbare svar. :)
Af TYBO
Jeg kan ikke andet end at sige god for det selv...til de penge får du ikke noget bedre.
Zepto som der er meget debat om lige PT har jeg fundet noget på:
http://www.pcworld.dk/art/9566?page=5

De anbefaler simpelt hen discount Mirai foran Zepto.

Toshiba er kendt for en god kvalitet til lav pris så med mindre at du ikke vil op i de 7000-8000kr så er det skærmen du skal gå efter.

Men søg på Google omkring tests...der er masser af dem. Det er en skærm som var meget fremme i medierne dergang den kom frem.
Jeg tror den er ved at få ud af produktion nu siden det kun er getmore som står som sælger.
Af Thor-thor
Check også lige de reklamer du får ind af døren for tiden.

Diverse kæder har faktisk nogle ret fornuftige tilbud indimellem, så de kan vise at de er de billigste!

T