16 maj 2008, 10:04
Er du ansat/"venner af huset" ved Getmore? Du virker meget overbevist
Jeg ville personligt fraråde alle at handle med Getmore, medmindre man er 100% sikker på aldrig at få brug for service/reklamation. Min klare overbevisning mht. Getmore er at de er billige og det generelt fungerer ok ved salg!
Lige indtil du får brug for lidt service/reklamation etc og det er ikke min opfattelse at dette har ændret sig, selvom firmaet forsøger at "sælge" den ide.
Bortset fra det skal du nok lige have regnestokken frem idet den Tosh jeg linker til ikke er over 2000kr dyrere(5000 kontra 6800 og iøvrigt fås den til 6500 uden digital tuner lige som den ved Getmore. Så ja den er dyrere som jeg også gør opmærksom på!
Men hvis prisen er så vigtig ville jeg checke Zepto'en!
Og iøvrigt TYBO, hvis du nu selv "følger med" skriver han ikke max 5000, men 5000-6000!
T
TYBO skrev:GodmotherTycoon: Hey jeg sagde at de er blevet bedre her på det sidste.Skulle vi nu ikke lade trådstarter vurdere, hvem der på afveje?
Bare det du skriver at du har ventet i flere måneder lyder ikke som om at det er en ny sag.
Thor-Thor: Du er helt af afveje der. Du linker til en skærm som er OVER 2000kr dyre med fragt og som er 5" mindre og som er en discount udgave af den anden.
Getmore er bedre end at købe skærmen udlandet og prisen er helt ibund.
Følg nu med...han bad om en skærm til MAX 5000kr.
Er du ansat/"venner af huset" ved Getmore? Du virker meget overbevist
Jeg ville personligt fraråde alle at handle med Getmore, medmindre man er 100% sikker på aldrig at få brug for service/reklamation. Min klare overbevisning mht. Getmore er at de er billige og det generelt fungerer ok ved salg!
Lige indtil du får brug for lidt service/reklamation etc og det er ikke min opfattelse at dette har ændret sig, selvom firmaet forsøger at "sælge" den ide.
Bortset fra det skal du nok lige have regnestokken frem idet den Tosh jeg linker til ikke er over 2000kr dyrere(5000 kontra 6800 og iøvrigt fås den til 6500 uden digital tuner lige som den ved Getmore. Så ja den er dyrere som jeg også gør opmærksom på!
Men hvis prisen er så vigtig ville jeg checke Zepto'en!
Og iøvrigt TYBO, hvis du nu selv "følger med" skriver han ikke max 5000, men 5000-6000!
T