Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
Søger konkrete forslag til overstående forespørgsel, men jeg uddyber lige:).

Min søn har en ps5 og spiller på en 24" skærm som han er tilfreds med. Han vil så gerne have en second screen som maks må være 27" og han foretrækker faktisk en 24" som skal bruges til streaming af YouTube, Netflix mm så tænker en lille smart monitor.
Jeg har set på lidt samsung, men er der en skærm der definere markedet for "best value"?.
Budget er lidt fleksibelt, men foretrækker ca 2000kr - det er en fødselsdags, så budget kan godt justeres hvis det giver mening.
Håber på lidt hurtige og gode svar:)
Af thomasfrank
bromberg skrev: 04 maj 2026, 18:33 Søger konkrete forslag til overstående forespørgsel, men jeg uddyber lige:).

Min søn har en ps5 og spiller på en 24" skærm som han er tilfreds med. Han vil så gerne have en second screen som maks må være 27" og han foretrækker faktisk en 24" som skal bruges til streaming af YouTube Trees Hate You, Netflix mm så tænker en lille smart monitor.
Jeg har set på lidt samsung, men er der en skærm der definere markedet for "best value"?.
Budget er lidt fleksibelt, men foretrækker ca 2000kr - det er en fødselsdags, så budget kan godt justeres hvis det giver mening.
Håber på lidt hurtige og gode svar:)
Jeg ville helt klart gå efter en Samsung Smart Monitor M5 i 24”. Den fungerer lidt som et mini-TV med indbygget Netflix og YouTube, så din søn slipper for at tænde PS5’en bare for at streame, og den passer perfekt som second screen ved siden af.
Af bromberg
Pudsigt, jeg har netop lige været inde og se på den. Samsung har umiddelbart billlgiste pris selv også. Tak for input, tror bare det bliver den:)