Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
G80 laver ofte nogle meget, meget bizarre indlæg...
Af G80
Er det noget med youtube nu tilbyder AI avatar for de "kreative" youtubere.
Så er banen også kridtet op til hvad Youtube ønsker udover at se muligheden for ekstra indkomst af et værktøj. Der er heller ikke nogen der rigtig gør en indsats for at bruge AI video generering kun til noget "rigtigt". Men det jo heller ikke nemt med værktøj, folk kan jo bruge det som de har lyst. Jeg ser bare en fare for at ægte visuelle og sjældne "seværdigheder" bliver udvasket og konspirationer, snyd og uægte som udgiver sig for at være ægte, kommer til at vokse mere end alle de gode ting AI video generering kan bruges til.
UFC kampen er en god ting :)

De 6 milliarder højopløste mobil kameraer som alle mennesker har i lommen og er parate til at optage og dele visuelt sjældenhed bliver i hvert fald stærkt udfordret med uægte AI video genering.
Af Beckham
Jeg er selvfølgelig enig i at reklamer er trælse, men forstår ikke helt alt den brok. Det er en gratis tjeneste....hvad har\havde folk forventet? Hvis man ikke vil have reklamer kan man jo bare betale ved kasse 1.
Brugeravatar
Af Naiera
På et tidspunkt bliver det jo for meget, hvilket det så er blevet nu.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Reklamer i YT indhold, tryk stop og start igen, så slipper man for det lort som ingen der bruger tjenesten har brug for.
Af G80
Radonmanden. Youtube kan du sgu ikke snyde. Den husker hvor meget reklamer du har set. Man bliver bare ved med at spare op, så på et tidspunkt får du 20 minutters reklame inden du får lov til at se din kattevideo.
Brugeravatar
Af Radiomanden
I de fleste tilfælde når der ses en video og de afbryder den med lort, så stopper jeg den og starter den igen så springer den over indtil næste gang systemet vil afbryde, så gentager jeg bare.
Af G80
du bliver sgu da aldrig færdig med at se videoen ved at stoppe og starte den igen. Er det ikke bare at bytte den ene lort til en anden lort.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Nu er det ikke noget der er flere timer langt, ikke over 1 time, så ikke mange afbrydelser.