Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

kabri skrev: 19 feb 2026, 10:13
Rasmus Larsen skrev: 17 feb 2026, 12:07 Jeg kan byde ind med foreløbig info:

I tvOS 26.4 beta er der kommet 'Formula 1'-sektion i Apple TV appen. Naturligvis kun i USA, hvor de har rettighederne. Jeg har brugt mit amerikanske Apple ID.
Fedt med screenshots men det lader til jeg skal have en vpn til atv.. hvad vælger man og hvordan kommer man igang?
Jeg har gode erfaringer med NordVPN. De har app til Apple TV. Man henter bare appen og tegner abonnement, og så kan man skifte mellem lande-IP'er direkte på Apple TV.

Nogle streamingtjenester kan dog spotte, at man bruger VPN, f.eks. Netflix.
Af JornH
Har først ligenu set løbet på ATV med F1 TV appen, de er hurtige dem med Mercedes…
Af RFJDK
Jeg ser F1 via F1 Tv, sender fra mobilen til TVet.
Jeg ville foretrække de danske kommentatorer (jeg ved der er stor uenighed om det, men jeg er ikke vild med Joylon Palmer), men vil ikke give de ca. 500 pr. måned for viaplay.

Allerede nu har udvalgte kørere kamera på hjelmen og jeg tænker ikke det bliver mere realistisk end det.
Af JornH
F1 TV Pro er da alle pengene værd, så hellere undvære en anden streaming…

Btw, der er måske en STOR nyhed på vej vedr. Viaplay, så de måske ikke kan vise det i fremtiden…
Af kabri
F1 tv appen er fin men de har bare nogle ret fede funktioner i apple tv appen og det er inkluderet i normalt abb så også meget billigere. Derfor jeg oprettede tråden.
Af JornH
Jeg ser det med ATV Appen så har man det samme vil jeg tro, det fra USA kan vi jo ikke se…