Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Som jeg har skrevet i en anden tråd er det TVet skyld man har problemer med Play…

Men jeg kan hverken se eller høre Play på min ATV…
JornH skrev: 21 feb 2026, 10:21 Som jeg har skrevet i en anden tråd er det TVet skyld man har problemer med Play…

Men jeg kan hverken se eller høre Play på min ATV…
Det er simpelthen decideret forkert det du skriver...Det har INTET med tvèt at gøre , men at ATV skifter imellem Stereo og Dolby 5.1.
Det kan så godt være at du har problemer også med Play direkte på dit tv , men denne tråd vedrører ATV 4K.
Du skriver så at du ikke kan se eller høre Play på din ATV? forstår simpelthen ikke hvad du mener?
MVH
Det er det samme som jeg har skrevet også, det er bedst at bruge et net kabel til Apple tv boksen… vedr OPs problem.
Det er en lille joke med TVet er problemet, som jeg mener Play skal ses direkte på TVet, det er bedst har man et Google TV.
JornH skrev: 21 feb 2026, 11:30 det er bedst har man et Google TV.
Det er underordnet hvilket TV, når man har en Google Streamer.
Virker ikke hos mig, min Google Streamer har bare stået ubrugt, jeg bruger pt. Nokia 8000 boksen til Play.
Det virker helt som den skal, kan ikke se hvad dit problem med den skulle være.
Når jeg skal skifte til at se noget andet i Play, bliver skærmen sort og det eneste der hjælper at tage strømmen fra Google Streameren…