Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

jensholm skrev: 15 feb 2026, 17:44 Jeg har fået et tilbud på 4759 euro for 2 styk TCL 98C8k leveret i Danmark (bor syd for Aarhus). Porto er langt billigere ved køb af 2 styk end 1 styk.
Det er ca 17.500 kr per styk incl levering.
Hvis der er nogen der er interesseret i samkøb med mig, kan de skrive en besked. Tilbuddet udløber 22.2.

https://www.son-video.com/article/telev ... F5VC1v2vWC
Fik du bestilt dit 98C8k?

Det var dog en skam jeg ikke så dette indlæg i sidste uge. Jeg bor selv i Aarhus syd og har været meget lun på 85c8k. Men når jeg kunne få 98" til samme pris som 85" kostede i Elgiganten indtil for nyligt, så havde jeg klart slået til. Jeg kan dog se hvis jeg går ind på dit link at den nu koster ca. 19.500,- til og med i morgen og 85c8k til 14.900,-. Jeg kan dog ikke se om det er med fragt, da mit franske er ikke-eksisterende og jeg kan ikke komme videre i købsprocessen, da den skriver at det ikke er et gyldigt mobilnummer jeg har tastet, på trods af at jeg har valgt Danemark og skrevet+45 foran nummeret.

Hvad med garanti og reklamationsret?
På TCL.com står der:
Hvis du ikke bor i det land, hvor TCL-enheden oprindeligt blev solgt til dig, så
(a) garantireparation eller service er muligvis ikke mulig;
(b) du kan blive bedt om at acceptere vilkår og/eller betale visse omkostninger (herunder, men ikke begrænset til, forsendelses- og håndteringsomkostninger);
(c) garantireparationen eller -servicen, hvis det er muligt, kan tage længere tid end normalt at fuldføre.
Det kommer der automatisk besked om når der logges ind.