Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Sønder
Jeg overvejer at skifte mit sony af8 65" ud med et 83"

Min udfordring er at de fleste anmeldere ikke anmelder i den størrelse.
Som jeg læser det, så bruger de ikke samme paneler når man kommer op i den størrelse

Jeg har dæmpet lys, bruger shield og ekstern lyd, så det er ren billede kvalitet der betyder mest

Det er jo et ældre tv mit af8, kan jeg ligeså godt gå med et billigere lg b5 eller c5 da de ikke bruger de nyeste paneler og det stadig vil være en stor opgradering, ihvertfald på størrelse og måske billede?
Af JornH
Hvad er dit budget? Da en 83” OLED nok koster en del…

Også en god ide at fortælle hvor ca. i landet man bor om man selv vil hente eller have TVet leveret, når man spørger om det…
Af JornH
Kan du bruge en 77” er det lidt nemmere at finde en til en rimelig pris feks her på tilbud, Hifi klubben har en til 13333 kr på tilbud

https://www.elgiganten.dk/product/tv-ly ... 025/912305

Power har her kl. 15 nogle på tilbud også…
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hos Samsung er 83" et andet panel (WOLED fra LG Display). Hvad angår LGs C- og G-serier, så er 83" dog samme panel som de mindre størrelser. Så her er vores anmeldelser retvisende uanset størrelse.

Kigger du pt. kun på LG B5 og C5, eller er der også andre i puljen? Det er en god tilbudspris på 83" LG B5 for tiden, men vær opmærksom på, at den har mindre overskud i lyset end C5.