Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LARSEN_LCD
Dav.

Jeg lurer på et LCD-tv, som jeg vil bestille fra PIXMania, eller hvad der byder sig.

Har kigget på andre indlæg her på forumet, men kan ikke finde noget der er updateret. dvs. med nye modeller, eksempelvis samsungs nye billige modeller.

Jeg vil ikke betale for meget for skærmen, dvs. prisen er vigtig vil betale 5-6.000.

Skal bruges til PC og PS3, dvs. det skal være LCD. - men self. også tv.

Jeg vil helst have en stor skærm (37-40-42), og jeg har set en del tv's til den pris. HD såvel som HD-ready. Men hvad er bedst i denne PRISKLASSE, og hvorfor skulle de ikke være gode nok?

- Her snakker jeg om et tv som eksempelvis dette dette:

http://www.pixmania.com/dk/dk/1084473/a ... 7a456.html

Jeg har spillet PS2, og set lidt film på et PROSONIC 28 tommer, og var nogenlunde unden at være godt. - Men ellers kan jeg ikke se den store forskel umiddelbart.

Håber nogle ligger med lidt råd ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har desværre ikke tid til at bidrage med forslag lige nu, men jeg vil smide en advarsel. Pixmania er IKKE et firma du bør overveje køb af så store ting som TV fra. De har usandsynligt mange dårlige anmeldelser i bagagen og har flere gange været i nyhederne pga. deres dårlige service. Selvom deres hjemmeside ser dansk ud, så er det faktisk et fransk firma og varerne sendes også derfra - og skal retur dertil hvis de går i stykker.

Hold dig væk fra dem!
Af LARSEN_LCD
Læste sjovt nok lige en andmeldelse af PIXMANIC på trustpilot, det ser ikke godt ud. Så det bliver nok ikke PIXmaniac alligevel. De er bare så satans billige ift. billigste på hifipriser, at det frister :D
Af Borgma
Hold dig fra Pixmania. De har problemer med rma og dansk købelov.
Kig istedet på befro.dk eller el24.dk
Af keler
... Hold dig fra Getmore.dk også :)
Af LARSEN_LCD
TYBO:

Det ser rigtig godt ud! Har du læst nogle andmeldelser af det? - nu kender jeg ikke så meget til Thoshiba.

Nu er det ikke full HD. Vil det kunne mærkes når man går op i en 42 tommers?

Så lige inde på HIFI-priser at det er faldet med 33 procent i sidste uge. Så igen må man sige det ser ud til at være GOOD VALUE.
Af TYBO
Jeg har selv skærmen derhjemme bare i en billigere udgave end den der og det er en fin skærm og designet er også i orden.
Den er også testet og anbefalet her på siden.
Det er en helt vild lav pris den har fået.
Tvivler at du får bedre skærm til den pris....husk at prisen du ser der er INCL fragt.
At det ikke er full hd giver ingen problemer på en 42".
Det er også lidt vildt at kræve for max. 5000kr.

Getmore har haft et dårligt ry for ½ år siden men jeg har købt meget hos dem og har ingen problemer haft. Jeg har nogle venner som har købt hos dem og sendt noget retur da det ikke var i orden og de har heller ingen problemer haft.
Af kasper_j
Getmore har stadig et dårligt ryg, og med rette - en elendig "butik" hele vejen igennem.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
TYBO skrev:Den er også testet og anbefalet her på siden.
Vi har ikke testet skærmen her på siden.
Af TYBO
Nå nej...var lidt for hurtig.
Men den har stået/står under anbefalte.

kasperj: Du kan selv have en dårlig ryg :)

Fakta er at det nok er den webbutik med det største salg i danmark lige pt.
Af GodmotherTycoon
TYBO skrev:Fakta er at det nok er den webbutik med det største salg i danmark lige pt.
Dette gør den desværre ikke bedre, jeg har selv oplevet rigtig dårlig service fra getmore. Var umuligt at komme igennem på telefon/løftede røret og lagde på, svarede ikke på mails. Gik flere måneder før jeg fik mine penge igen ved en helt ukompliceret sag.
Af Thor-thor
Personligt ville jeg også holde mig fra både Getmore og Pixmania. Begge har fortsat et ufatteligt dårligt ry

Kig evt her: http://www.elcity.dk/shop/default.asp?s ... =37A3030PG

Evt. kunne du også checke Zepto'en: http://zepto.dk/Shop/LCDTVDetails.aspx?lcdtvid=811

Til prisen er begge sikkert ganske fornuftige (Zepto'en er også full hd som du efterlyste (du kan næppe se forskel, men du har da "specs-glæden" så :) ))

De er ganske vist både lidt mindre og lidt dyrere end det andet, til gengæld er der en chance for at en evt. reklamation ikke giver dig et nervøst sammenbrud :)
Senest rettet af Thor-thor 16 maj 2008, 09:48, rettet i alt 1 gang.
Af TYBO
GodmotherTycoon: Hey jeg sagde at de er blevet bedre her på det sidste.
Bare det du skriver at du har ventet i flere måneder lyder ikke som om at det er en ny sag.

Thor-Thor: Du er helt af afveje der. Du linker til en skærm som er OVER 2000kr dyre med fragt og som er 5" mindre og som er en discount udgave af den anden.

Getmore er bedre end at købe skærmen udlandet og prisen er helt ibund.

Følg nu med...han bad om en skærm til MAX 5000kr.