Log ind med sociale netværk
30 jan 2026, 16:35
Kan det ikke være at det du egentlig savner er ikke MTV, men den tid du var langhåret og røg den gode i 90'erne 
30 jan 2026, 17:34
Jeg er stadigvæk langhåret og i 90´erne arbejdede jeg som IT-ingeniør og designede nogle af Danmarks første net 
Den gang kunne vi møde op i bar røv og sandaler - vi var nemlig ikke ret mange der kunne lege med netværk og ikke en kæft viste en skid om internet - den første danske hjemside kom i begyndelsen af 90´erne
Den gang kunne vi møde op i bar røv og sandaler - vi var nemlig ikke ret mange der kunne lege med netværk og ikke en kæft viste en skid om internet - den første danske hjemside kom i begyndelsen af 90´erne
30 jan 2026, 19:57
Rasmus Larsen skrev: ↑29 jan 2026, 10:53 Denne her snebold vil næppe hjælpe YouTube med at bremse frafaldet.Men hvordan vil de reelt set håndhæve det? Skal vi allesammen have en bruge fremover som skal oprette via noget MitID agtigt noget eller lignende?
Flere lande forbyder YouTube for børn/unge forud for dansk indgreb
Flatpanels har jo også en YouTube-kanal, og vi gennem tiden haft nogle videoer, der er gået viralt, med bl.a. 1+ millioner 4+ millioner seere. YouTubes værktøjer kan vise os demografien på disse og en overraskende stor del af seerne er børn/unge og så folk fra lande som Indien, Bangladesh mv. YouTube er kæmpestort i aldersgrupper og lande, hvor folk ikke har økonomisk rådighedsrum til at betale for deres underholdning, altså Netflix mv.
01 feb 2026, 14:00
Jeg er ikke klar over, hvordan de håndhæver det i Australien. Det lægger jo op til, at der kommer noget MitID eller lignende ind over, ja. Man kan jo frygte for statscensur.
01 feb 2026, 15:59
Ja, må indrømme jeg heller ikke nødvendigvis er fan af at vi skal have en bruger til alting.
01 feb 2026, 16:49
Har man en G Mail og derved en Googlekonto så har man automatisk et bruger login til You Tube.
Panasonic 55Z80A, Klipsch Flexus CORE 200, Panasonic DMP-BD84EG-K, JBL Authentics 500, Tangent Ampster BT II, Technics SL 1210 MK2 med Ortofon Concorde, Technics SL PG 390, Google TV Streamer.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto