Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Min router har været genstartet indtil flere gange, faktisk er den tilmed blevet udskiftet med en ny her i julen, som også har været genstartet, uden at problemmet med Netflix er forsvundet.

Mener også jeg har geninstaleret Netflix app'en, men er ikke sikker, så den har jeg lige geninstaleret den for en sikkerheds skyld.

Det er i øvrigt kun Netflix der er problemmer med.
DR, HBO,Prime og Youtube kører uden problemmer.
Hvilken TV har du? Kan appen ikke hentes direkte da de fleste TV har Netflix.

Men skrev du ikke at det nu virkede? At genstarte din router flere gange om ugen virker ikke bedre hvis andet virker, imo. Jeg har kun Netflix direkte på mit TV så kan ikke teste med ATV…
JornH skrev: 25 jan 2026, 14:37 Hvilken TV har du? Kan appen ikke hentes direkte da de fleste TV har Netflix.

Men skrev du ikke at det nu virkede? At genstarte din router flere gange om ugen virker ikke bedre hvis andet virker, imo. Jeg har kun Netflix direkte på mit TV så kan ikke teste med ATV…
Det er et G2, men vi kommer ikke til at bruge LG's webOS.

Problemmet opstår vel 1/25 gange, og jeg har lidt på fornemmelsen at det som regel sker fredag og lørdag aften, så det kan være det er noget Netflix server kapacitet hos min ISP.
I går løste jeg problemmet ved at genstarte filmen fra start, så jeg går ud fra at det udløser en genforhandling af hastigheden med Netflix, men det kan være at det ikke virker næste gang.