Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hagbart666
jeg har endelig gået fra Xbox til playstation og købt 5´eren og er begyndt at spille Silent Hill 2 remake, men ca. 10 min inde i spillet, hvor manden kommer til en brønd, så opføre kontrolleren sig omvendt? Har jeg rodet ved nogle indstillinger? kan ikke se hvad der er galt og jeg har prøvet at starte et nyt spil og det er stadigvæk omvendt, så når jeg skal til højre, så skal jeg til venstre på selve kontrolleren. Det samme med op og ned. Hvad er der lige sket?
Hagbart666 skrev: 21 jan 2026, 08:51 jeg har endelig gået fra Xbox til playstation og købt 5´eren og er begyndt at spille Silent Hill 2 remake, men ca. 10 min inde i spillet, hvor manden kommer til en brønd, så opføre kontrolleren sig omvendt? Har jeg rodet ved nogle indstillinger? kan ikke se hvad der er galt og jeg har prøvet at starte et nyt spil og det er stadigvæk omvendt, så når jeg skal til højre, så skal jeg til venstre på selve kontrolleren. Det samme med op og ned. Hvad er der lige sket?
Svært at sige med sikkerhed. Oplever du det også i andre spil, eller er det kun i Silent Hill 2 Remake?
Brugeravatar
Af Naiera
OMFG ALLEREDE OM FIRE MÅNEDER?! :D <B 8-)
Af Hagbart666
Clap_Your_Hands skrev: 21 jan 2026, 11:25
Hagbart666 skrev: 21 jan 2026, 08:51 jeg har endelig gået fra Xbox til playstation og købt 5´eren og er begyndt at spille Silent Hill 2 remake, men ca. 10 min inde i spillet, hvor manden kommer til en brønd, så opføre kontrolleren sig omvendt? Har jeg rodet ved nogle indstillinger? kan ikke se hvad der er galt og jeg har prøvet at starte et nyt spil og det er stadigvæk omvendt, så når jeg skal til højre, så skal jeg til venstre på selve kontrolleren. Det samme med op og ned. Hvad er der lige sket?
Svært at sige med sikkerhed. Oplever du det også i andre spil, eller er det kun i Silent Hill 2 Remake?
Det er kun i Silent Hill 2 Remake
  • 1
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236