Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ahl
Jeg købte 2 december Yousee Play 40 og en masse point og tilmeldte så Viaplay premium, men jeg har endnu ikke fået adgang til 15 kanaler (tv3+, tv3max,tv3sport osv.) på min Yousee box. Til og starte med sagde Yousee, at det kun var mig der havde problemet, men kort efter fandt de ud af at det var et generelt problem - fortalte de mig.

Jeg har nu i over en måned rykket Yousee kundeservice/teknisk support for et svar og de siger at IT-afdeling kikker på det - men andet kan de ikke sige.!!

Er der nogen der har Yousee Play og samtidigt har Viaplay premium og som har adgang til disse 15 kanaler på deres Yousee box.??
Af JornH
Hvilke 15 kanaler er det? Alle med Yousee storpakke skulle have fået Viaplay Premium…
Af Ahl
Jeg har ikke stor pakke men Yousee Play 40 med en masse point og her har jeg valgt Viaplay premium og får ikke de kanaler på min box som jeg skriver om.
Brugeravatar
Af pigkang
YouSee hævdede oprindeligt, at problemet var isoleret, men bekræftede senere, at det var et generelt systemomfattende problem. Trods gentagne opfølgninger over mere end en måned har kundeservice ikke givet nogen konkret løsning eller tidsplan, men kun oplyst, at IT-afdelingen "undersøger sagen".
Af Ahl
YouSee har meddelt at problemet er løst og jeg har nu alle kanaler. Mangler dog adgang til kanalerne hos Viaplay på deres app og i appen på YouSee, men det har jeg fejlmeldt hos Viaplay.
Af JornH
Du vil ikke afsløre hvilken 15 kanaler der er tale om? Du skriver øverst du ikke har kanaler på din Yousee boks, har du en gl. boks får du med Play ingen kanaler derpå… men
Da jeg fik Viaplay hos anden udbyder, fik jeg login info fra udbyderen der skulle bruges for at logge ind på Viaplay appen…
Af Ahl
JornH skrev: 22 jan 2026, 23:27 Du vil ikke afsløre hvilken 15 kanaler der er tale om? Du skriver øverst du ikke har kanaler på din Yousee boks, har du en gl. boks får du med Play ingen kanaler derpå… men
Da jeg fik Viaplay hos anden udbyder, fik jeg login info fra udbyderen der skulle bruges for at logge ind på Viaplay appen…
Jo som jeg skriver øverst

tv3+, tv3max,tv3sport osv

Altså alle de kanaler som Viaplay/tv3 har.