Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
Det er bare Netflix der menes. Hvorfor det var for langt at skrive ved jeg ikke.
Af Flemming Larsen
steadi skrev: 17 jan 2026, 11:55 Eneste resultat når jeg søger på "Flix" er blot endnu en side med nyheder om medieverdenen - har du eventuelt et link? Jeg har villet se Dark Winds længe.

Er PlayPilot forresten ved at være ubrugelig? Når jeg søger på Dark Winds, så er resultatet Netflix og Disney+, men jeg er ret sikker på, at sidstnævnte blot er en reklame og faktisk ikke har serien...
Er det denne Dark Wind? Så er den på Netflix.
https://www.playpilot.com/dk/show/dark-winds-pptiVo2x/
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ligeledes er den på Disney og Amazon, dog på Amazon kun køb/leje.
Af steadi
Radiomanden skrev: 17 jan 2026, 16:38 Ligeledes er den på Disney og Amazon, dog på Amazon kun køb/leje.
Tjoh, jeg får ingen resultater, når jeg søger på Disney+ herhjemme.

Netflix orker jeg ikke, så må bare se tiden an.
Brugeravatar
Af Radiomanden
I følge Playpilot,så skulle den også være på Disney, har ikke tjenesten så kan ikke søge på den.
Af steadi
Ja, det troede jeg også. Men jeg tror, at det udelukkende er en reklame for Disney+, som bare er enormt elendigt udført.
Af Tabula Rasa
@steadi:
Dark Winds er på Netflix, jeps. Tjek den, når du får lejlighed til det - totally recommend it! :)

Lige tjekket Disney, og der er den ikke. Også tjekket søgningen på Playpilot, og kan godt se, hvorfor man kan forledes til at tro, at den også er der. Det er dog, som du også påpeger, netop en reklame. Har tidligere bidt mærke i, at de (Playpilot) laver den type reklame-opsætning for en streamingtjeneste, så det kan se ud som om, at den pågældende søgte serie eller film, er på den annoncerede reklame for en tjeneste. Det er ret vattet - men jeg er fristet til at sige, at det garanteret er intentionelt.

Ift. playpilot, helt generelt: den er mestendels korrekt, men langt fra fejlfri. Har efterhånden søgt på et par håndfulde film, som står til at være på en given tjeneste, men ikke er der, når man faktisk tjekker inde på tjenestens egen app. Ved eftertanke tror jeg, at næsten alle fejlene var behæftet til HBO eller DR.
Af sokken
Synes ikke Playpilot er så god som den har været, så jeg bruger Justwatch, og den synes jeg er udmærket
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15