Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg forstår slet ikke at det skal være sådan. Hvorfor er kvalitet ikke en konkurrence parameter. Det må da være så fedt at kunne sige "Se lige hvor flotte vores udgivelser er". I et land som Danmark hvor vi ellers er så stolte af vores digitalisering er det da vildt underligt at der så er nogle firmaer der stadig er så gammeldags og holder fast ved de gamle formater?
Du har helt ret Fidoble - da jeg var ung var det HiFi vi gik op i og udover anlæg så gik snakken også på hvilke indspilninger der var værd at bruge penge på

Nu om dage er kvalitet slet ikke et paramter og mange streamings tjenester prøver at bilde folk ind at står der 4K så er det nok og folk alligevel ikke kan se forskel og for fanden hvor de slipper af sted med at sende i substandard kvalitet og de skiver der sælges er på højde med piratdiske købe på gaden i New York

Jeg medgiver at mange har købt deres TV på udsalg i Bilka og alligevel ikke kan se forskel eller så er de ligeglade med det sgu da ikke en undskyldning for at sende hvor både HDR og Dolby Atmos-lyd mangler og så er der dem der konverterer alt til 25fp uanset distributionsmedie og f.eks. er 23.976Hz og 24fps for nogle komplet ligegyldigt - alt ryger ud i 25fps