Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har kigget nærmere på de nye muligheder for brugerprofiler på Apple TV. Der er også kommet mulighed for PIN-kode.

Apple TV åbner for bruger- og børneprofiler uden Apple-konto

Men altså, det hele virker stadig noget halvbagt fordi Netflix mv. ikke integrerer med profiler. Og jeg forstår ikke, hvorfor PIN-kode er eneste mulighed. Hvorfor kan den ikke automatisk autentificere, hvis f.eks. ejerens Apple Watch er i nærheden ligesom man kan låse en Mac op med Apple Watch? Der er mange oplagte integrationer her, der kunne gøre profilskift nemmere på Apple TV.

Billede
Rasmus Larsen skrev: 04 nov 2025, 07:00
G80 skrev: 03 nov 2025, 19:38
Hvis I starter afspilningen af Apples tv-serier og film, så er det nye visuelle logo og ny signaturlyd, som er skabt af Finneas. Der findes 3 versioner af den, men det lyder som om, at man kun mødes af den lange version i biografen.

Apple TV+ rebrand gennemføres med tvOS 26.1
Efter Apple TV+ skiftede navn til Apple TV og fik nyt visuelt logo og signaturlyd snakkede de om en 12-sekunders udgave til deres biograffilm.

Det er første gang, at jeg har fundet den. Den kan ses/høres her: https://www.flatpanels.dk/downloads/App ... ew-12s.mp4
Ha. Jeg tænkte helt automatisk den gang med nyheden "this is just the beginning" at det kun var starten på flere produkt nyheder med navneskiftet.
Det er først gået op for mig nu da jeg så teksten igen, at det bare betød at det er kun starten på filmen :) Der fik Apple mig sgu med sin ordleg. Eller ordleg er det ikke engang, det er bare mig der havde et andet fokus og håb på nyt.
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124