Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Radiomanden skrev: 13 dec 2025, 17:48 Her tidligere på dagen sad jeg og så på hvad jeg e.v.t ville gense samt noget jeg ikke havde set, der var da noget, men der var også en del man "naturligvis" skulle betale extra for at kunne se, så den tjeneste ryger ud når det der er sat på liste er set.
Det er slet ikke godt det de har gjort, er det mon en der lige som Thrump ikke har det så godt i den mentale afdeling der har udtænkt det.? Det er i alt fald en gang lort.
Så du er så dum at betale for det, for så derefter at boykotte tjenesten og kalde dem mentalt retarderet når du har givet dem dine penge? Det er sådan en som dig, som er målgruppen for deres forretningsstrategi :D Altså dem som er tæt på uden evne til at gennemskue hvorfor de gør som de gør :o
Der er ikke betalt for noget som helst, udover det abonnementet koster, og der vil aldrig blive betalt mere end det til jeg dropper tjenesten.
Tjenesten blev valgt før det idiotiske påfund med at der er film/serier der kun kan tilgås mod extra betaling.
Radiomanden skrev: 13 dec 2025, 17:48 der var da noget, men der var også en del man "naturligvis" skulle betale extra for at kunne se, så den tjeneste ryger ud når det der er sat på liste er set.
Ergo; betaler du for det, du ikke har set, og ikke kan se? Det er det, du skriver!

Men måske skal du øve dig i at formulere dig korrekt, :-(
Jeg kan jo ikke opsige før den skal fornyes, den kører indtil midten af næste måned, så ja indtil da betales der for den, så indtil den tid ses det der er og kan ses.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18