Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Leje og købe film er markeret med et gult mærke, så det kan ses hvad der koster de 9 kr. pt. pr. film. Da man ikke kan leje fra Appen, må man bruge PC eller iPad for at vælge en film eller serie og se.
JornH skrev: 10 dec 2025, 09:03 Leje og købe film er markeret med et gult mærke, så det kan ses hvad der koster de 9 kr. pt. pr. film. Da man ikke kan leje fra Appen, må man bruge PC eller iPad for at vælge en film eller serie og se.
Men hvis jeg søger på "Star Wars" i Prime Video-app'en på mit Apple TV (eller hvad man nu bruger), så dukker filmene op, blot med gult mærkat?

Det er tæt på mit mareridtsscenarie :D
Ja det er en værre bøvl, jeg ville se en tennis film Challergers, som var næsten sidst i Listen man scroller i for at finde de købe og leje film, jeg har ikke prøvet at søge…
Ja for 2 uger siden var de en del af abonnementet, jeg var i gang med en film som jeg havde sat på pause og da jeg ville genoptage den, så kostede det pludseligt penge...
Der implementering af købefilm er den værste jeg har set!
De ryger ud ved månedsudgang - gider ikke den her blanding af æbler og pærer!
Ville se de nye afsnit af Chicago Fire som endelig er kommet på, men de kan kun købes eller Lejes. NEJ TAK og atter NEJ. Der skal ikke være Betaling/ PPV eller anden extra udgift i en abonnement tjeneste.
Tjenesten er der abonneret på for ikke så længe siden, men det skal da overvejes om det skal fortsætte.
Radiomanden skrev: 11 dec 2025, 19:13 Ville se de nye afsnit af Chicago Fire som endelig er kommet på, men de kan kun købes eller Lejes. NEJ TAK og atter NEJ. Der skal ikke være Betaling/ PPV eller anden extra udgift i en abonnement tjeneste.
Tjenesten er der abonneret på for ikke så længe siden, men det skal da overvejes om det skal fortsætte.
Nej , det er godt nok vanvid..ØV
Ser selv Chicago PD og Fire på Viaplay , der er de nyeste lagt på hver uge. Ser dem dog forskudt , så der kan ses flere ad gangen...
MVH
Her tidligere på dagen sad jeg og så på hvad jeg e.v.t ville gense samt noget jeg ikke havde set, der var da noget, men der var også en del man "naturligvis" skulle betale extra for at kunne se, så den tjeneste ryger ud når det der er sat på liste er set.
Det er slet ikke godt det de har gjort, er det mon en der lige som Thrump ikke har det så godt i den mentale afdeling der har udtænkt det.? Det er i alt fald en gang lort.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18