Til al snak om Android TV og Gogole TV - Google's styresystem til TV-skærme og mediebokse

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

JornH skrev: 05 dec 2025, 21:54 Det er da ikke svar på spørgsmålet…

Jeg har både en Apple TV og en Google TV Streamer, hvor jeg syntes sidst nævnte er den bedste
Ok. Oplever du at lyden ikke altid er helt synkroniseret på begge?

Noget andet er, at jeg synes det er oftere ved brug af TV 2Play-appen, som jeg gentagne gange har geninstalleret over tid.
JornH skrev: 05 dec 2025, 22:26 Men jeg vil da godt svare, Chrome cast er forældet…brug noget andet…
En gang vrøvl, Chromecast er bestemt IKKE forældet, medmindre der er tale om den første generation, og det er jo ikke tilfældet her.
Du har selv skrevet om andre at man er Bondrøve og amatører, du er sgu i en klasse for sig selv.
Jeg sætter bare nogle på “ignore” læser ikke hvad de skriver…

Jeg havde problemer med en Cast og købte en Ultra Cast, men den lagde bare ubrugt bag mit TV, i ca. 13 år, har man en Samsung er de Caster ikke nødvendige…
Radiomanden skrev: 06 dec 2025, 23:02 Du har selv skrevet om andre at man er Bondrøve og amatører, du er sgu i en klasse for sig selv.
Det var også meget forkert af mig … jeg skulle henvise til ældresagen. Beklager at jeg satte dig i den kasse. Det var helt i skoven, så det må du undskylde :p

JornH skrev:Jeg sætter bare nogle på “ignore” læser ikke hvad de skriver…

Jeg havde problemer med en Cast og købte en Ultra Cast, men den lagde bare ubrugt bag mit TV, i ca. 13 år, har man en Samsung er de Caster ikke nødvendige…
Nja … det tror jeg ikke, du kan finde ud af … det tyder ikke på det, da du reagerer på stort set alt herinde. Men du kan jo altid spørge om hjælp, hvis det er.